Izdelava učinkovite spletne strani in trgovine

Spletna stran je vaša izložba

Kako izdelati spletno stran, ki bo privabila prave ljudi in zanetila prodajo? Učinkovita spletna stran mora imeti vse ključne elemente ter mora biti pregledna in urejena, ne zgolj v ospredju (v grafičnem delu), pač pa tudi v ozadju (v tehničnem delu) spletne strani.


Poglejmo si, kako izdelati vrhunsko spletno stran oz. trgovino.

Kazalo vsebine:

  1. Spletna stran je izložba vašega podjetja
  2. Izdelava spletnih strani je velik zalogaj
  3. Na kaj biti pozorni?
  4. Profesionalna izdelava spletne strani
  5. Spletna stran - izdelava in koraki
    1. korak: Analiza
    2. korak: Oblikovanje / vsebina
    3. korak: Razvoj strani in vzdrževanje
  6. Osebni pristop je temelj
  7. Koliko stane izdelava spletne strani?
  8. Izdelava pristajalne strani
  9. Kakšna je razlika med spletno stranjo in pristajalno stranjo?
  10. Izdelava spletne trgovine
  11. Kaj potrebujem, da začnemo?
  12. Kaj pa potem?

»Če nisi na spletu, ne obstajaš,« je dejstvo 21. stoletja in pomembno sporočilo za vsa podjetja.


Spletna stran je danes center poslovanja. Imate spletno stran že postavljeno in ali prinaša zadovoljive rezultate.


Ko se lotimo izdelave spletne strani, je naš cilj ustvariti spletno stran, ki bo učinkovito privabila »prave« ljudi, jih zadržala na strani in jih sčasoma preoblikovala v zadovoljne in lojalne stranke. Za to potrebujemo spletno stran, ki prepriča z odlično uporabniško izkušnjo, najsodobnejšim dizajnom in z vsebinsko predstavitvijo zadene srčiko vaše zgodbe in dejavnosti.


Spletna stran je izložba vašega podjetja

Spletna stran je vaša izložba

Spletna stran je prostor, kjer lahko zgodba vašega podjetja oživi. Le malo kje drugje svojo zgodbo lahko predstavite tako široki publiki in na način kot si želite, v najlepši možni luči. A posledično je v izdelavo spletne strani potrebno vnesti veliko časa, znanja in truda.


Seveda, če želite izdelati spletno stran, ki učinkovito zaobjame vrednote in poslanstvo vašega podjetja ter je uporabnikom prijazna, hitro odzivna, estetska in tehnično brezhibna. Torej spletno stran, na kateri se bodo ljudje z veseljem zadrževali in se nanjo vedno znova vračali.


Spletna stran je prostor, kjer zgodba vašega podjetja oživi.


Izdelava spletnih strani je velik zalogaj


Marsikdo se izdelave spletne strani loti sam. A izdelava spletne strani je obsežen projekt, ki za uspešno realizacijo (in kasnejše rezultate), zahteva zadostno znanje, podrobno raziskavo in izvedene vse potrebne korake, ki morajo biti profesionalno in skrbno izvedeni. Med njimi so dobro razumevanje ciljev in želja glede spletne strani, priprava vsebinske zasnove in vizualnih materialov, tehnični razvoj strani, optimizacija strani in dolgoročno vzdrževanje strani.


Na kaj biti pozorni?

Nepravilnosti pri ustvarjanju spletne strani

V kolikor imate zadostno znanje vseh omenjenih področij, se izdelave spletne strani lahko lotite sami. A kaj hitro se zgodi, da pri samostojni izdelavi spletna stran sprva izgleda privlačna in atraktivna, a ima skoraj vedno določene pomanjkljivosti. Te imajo lahko velik vpliv na vašo predstavitev, zadovoljstvo uporabnikov pa tudi na rangiranje spletne strani v iskalnikih. Katere nepravilnosti so to?


  • Nekonsistentno oblikovanje.
  • Neprimerna strukturna postavitev - na primer, ko so neučinkoviti elementi na strani zelo izpostavljeni, pomembni elementi pa so skriti (denimo gumbi za nakup ali povpraševanje).
  • Napake v kodi.
  • Prevelike slike (in posledično počasna stran).
  • Povezave, ki ne delujejo.
  • Neveljavne meta oznake oz. ključne besede.
  • Nejasna ali neučinkovita vsebinska predstavitev.
  • Slabo dodelana spletna optimizacija (SEO).


    Ob manjku znanja in nepoznavanju tehničnih zahtev spletnih strani se lahko zgodi, da izgubljate obisk in imate na strani veliko manjše konverzije kot je za vašo stran mogoče. Da bo vaš finančni vložek optimalno izkoriščen, je zato smiselno najeti digitalno agencijo, ki vam bo izdelala tehnično, vsebinsko in vizualno učinkovito spletno stran po najvišjih standardih in z najboljšimi rezultati.


    Profesionalna izdelava spletnih strani


    Ob strokovni izdelavi spletne strani vam ni treba skrbeti za nič od zgoraj naštetega. Poglejmo, kateri elementi pri izdelavi spletne strani ne smejo manjkati. Digitalna agencija poskrbi, da:


    • Bo vaša spletna stran ustrezala vsem kriterijem spletnih iskalnikov ter se bo posledično uvrstila visoko na Googlu.
    • Bo odzivna in prilagojena za mobilnike, tablice in druge naprave ter bo na vseh napravah omogočala odlično uporabniško izkušnjo.
    • Bo smiselno in učinkovito strukturirana in bo imela izpostavljene najpomembnejše elemente na najvidnejših mestih.
    • Bo obsegala tudi kontaktne obrazce in klic k akciji - elemente, s katerimi uporabnike vodite k akcijam, za katere želite, da jih naredijo na spletni strani.
    • Bo imela dodane povezave do vaših družbenih omrežij in mnenja strank, kar bo povečalo verodostojnost vaše spletne strani.
    • Bo vsebovala obrazec za prijavo na e-novice z namenom obveščanja o novostih in akcijskih ponudbah, kar je dodaten močan element marketinga.

    • Bo obsegala smiselno, kakovostno in zaokroženo vsebinsko predstavitev, ki bo ravno prav obsežna, da bo uporabnikom približala vašo zgodbo ter zagotovila boljše rangiranje v iskalnikih.
    • Bo vsebinska predstavitev skupaj s privlačnimivizualnimi elementi (CGP) učinkovito predstavljala vašo dejavnost in pripovedovala zgodbo vašega podjetja.


      Spletna stran - izdelava in koraki

      Sodelovanje in obojestransko sodelovanje z naročniki

      Pri ustvarjanju spletne strani je pomembno sodelovanje in obojestransko delo med naročnikom in agencijo. Svoje podjetje namreč najboljše poznate prav vi. Tako je bistveno, da strategijo (strukturo strani ter vsebinski in vizualni vidik strani) z agencijo določite in v dolgoročnem smislu prilagajate skupaj.


      Že pred izdelavo in oblikovanjem spletne strani je pomembno vedeti, kakšna je vaša zgodba, kaj želite sporočati in kakšna je dodana vrednost za obiskovalce vaše spletne strani. Vprašati pa se morate tudi, ali želite imeti narejeno celovito spletno stran, zgolj pristajalno stran ali pa morebiti (celo) spletno trgovino. Kako se torej spletne strani lotiti po korakih?



      1. korak: Analiza


      Agencija za vas v prvem koraku izvede analizo strani - preveri oblikovanje strani, število slik, videov, vsebino na strani, mnenja strank, hitrost strani, varnost strani (certifikat HTTPS). Poleg tega za pridobivanje celovite slike preuči vašo dejavnost, nakupne procese in ciljne skupine. Preveri tudi konkurenčna podjetja in njihov spletni nastop ter vašo uvrstitev na Googlu (vaš SEO rezultat).


      Glede na analizo določi glavne cilje in funkcije spletne strani ter s ciljno skupino uporabnikov v mislih pripravi prebojno strategijo za izdelavo spletne strani, ki postane temelj vsega nadaljnjega dela.



      2. korak: Oblikovanje / vsebina


      privlačne spletne strani, pač pa ustvarjanje strani, ki celovito predstavi vas in vašo dejavnost ter nagovori uporabnike in njihove želje, težave in skrbi. To agencija doseže z uporabo pravega tona komunikacije, logotipa, barv, tipografije, ki kar najbolj predstavljajo vaše podjetje (CGP) ter klicev k akciji in drugih elementov učinkovite spletne strani.


      Na ta način stremi k ustvarjanju odlične uporabniške izkušnje, ki bo pritegnila uporabnike. Zaradi zadovoljstva, ki ga uporabnik (za)čuti ob ogledu spletne strani, se bo ta vedno znova vračal in spletno stran ter tudi produkt/storitev pripročal naprej.



      3. korak: Razvoj strani in vzdrževanje


      Ko tako agencija kot naročnik vesta, kaj si želita, in imata pred sabo vizijo nove spletne strani, se začne tehnični razvoj strani. Agencija poskrbi za to, da bo stran delovala hitro in nemoteno, da bo njena varnost maksimalna ter bo imela dobro izvedeno optimizacijo strani. Ob tem je pomembno, da agencija spletno stran poveže z vašimi družbenimi omrežji in jo prilagodi za vse naprave.


      Seveda pa se tu doprinos agencije še ne konča. Ta poskrbi tudi za dolgoročno vzdrževanje - posodabljanje spletne strani in celovito promocijo nove strani, skozi storitve digitalnega marketinga. In vas ob tem redno informira o novitetah, ki so pomembne za vašo spletno stran.


      Pri izdelavi spletne strani je ključnega pomena sodelovanje in obojestransko delo med naročnikom in agencijo.


      Koliko stane izdelava spletne strani?


      Cena izdelave spletne strani se ne da določiti na prvo žogo. Odvisna je od števila porabljenih ur, pa tudi od kompleksnosti in obsega same strani. Vsaka spletna stran je zgodba in projekt zase in posledično je tudi cena vsake spletne strani prilagojena vsakemu naročniku. Predvsem pa na ceno vpliva vaša dolgoročna vizija, ki jo s spletno predstavitvijo želite zasledovati.


      Izdelava pristajalne strani

      Izdelava pristajalne strani

      Pogosto pa podjetja spletno stran že imajo, a potrebujejo zgolj pristajalno stran, da določen produkt ali storitev še posebej izpostavijo. Že pred začetkom izdelave nove strani je tako bistveno, da veste, kakšni so vaši cilji in kaj si želite doseči. Tako bo agencija vedela, ali je primerno za vas izdelati spletno stran ali “zgolj” pristajalno stran. Če ne vemo, kakšna je razlika med celotno spletno stranjo in pristajalno stranjo, to lahko povzroči zmedo.


      Kakšna je razlika med spletno stranjo in pristajalno stranjo?


      Poglejmo si razliko. Medtem ko je namen celovite spletne strani predstavitev podjetja, ekipe in dejavnosti podjetja, je pristajalna stran ustvarjena z enim samim namenom. In to je pripraviti obiskovalca do tega, da naredi eno konkretno akcijo.


      Na pristajalno stran “pristanemo” iz oglasa, člankov, e-mail sporočila, objave iz družbenih omrežij ali iz druge zunanje strani (zunanja povezava). Zato je običajno tudi ustvarjena v sklopu marketinške kampanje, ki je pripravljena z določenim ciljem v mislih. Ta cilj je lahko denimo, da uporabnik klikne na na gumb/ klic k akciji kot je prijava na novičke, prenos e-knjige, nakup ali oddaja povpraševanja ali druga konverzija.


      Izdelava spletne trgovine


      Lahko pa se odločite tudi za izdelavo spletne trgovine. Tu gre lahko za B2C (business to clients) ali B2B (business to business) spletno platformo, na kateri so vsi elementi, ki jo naredijo pregledno in enostavno. Tu vam agencija izvede možnost različnih načinov plačil, optimizacijo za iskalnike (SEO), oblikovanje spletne trgovine ter povezavo z različnimi programi in avtomatizacijo. To so denimo Datastudio, MailChimp, Excel, Minimax, Vasco, itd., ki omogočajo še večjo praktičnost pri uporabi spletne trgovine.


      Ustvarite spletno stran, ki bo prepričala z odlično uporabniško izkušnjo, najsodobnejšim dizajnom in bo zadela srčiko vaše zgodbe in dejavnosti.


      Kako začeti?


      Ne glede na to, ali se odločite za izdelavo spletne strani, izdelavo pristajalne strani ali pa izdelavo spletne trgovine, na začetku posredujete informacije in materiale izbrani digitalni agenciji.


      Pomembno je, da izberete unikatno ime domene in hiter strežnik za gostovanje spletne strani. Kar še morate imeti, je gradivo za spletno stran ter besedila, fotografije in druge potrebne vsebine. Dobro morate razumeti, kaj želite doseči oz. kakšna je vizija vaše strani, s pomočjo katere boste sami ali s pomočjo agencije pripravili strategijo za izvedbo strani. Temu sledi izvedba same strani - in vaša stran bo prepričala z odlično uporabniško izkušnjo, najsodobnejšim dizajnom in bo zadela srčiko vaše zgodbe in dejavnosti.


      Kaj pa potem?

      Dodatne aktivnosti digitalnega marketinga - z Agencijo Pakt

      Odlično. Vaša stran je dokončana, opravljena je spletna optimizacija za iskalnike in odlično predstavlja zgodbo vašega podjetja. Kaj pa potem?


      Stran je lahko izvedena vrhunsko, a brez nadaljnjih izvedenih korakov morda sploh ne bo ustvarjala rezultatov. Da bi uporabniki na strani izvedli želene korake in dosegli konverzije morajo namreč najprej na stran sploh priti. Za to poskrbijo dodatne dejavnosti digitalnega marketinga, s pomočjo katerih prevetrite in okrepite spletno prisotnost ter potencialne uporabnike pripeljete na stran. To so med drugim:


      • vodenje družbenih omrežij,
      • spletno oglaševanje,
      • email marketing,
      • napredna spletna optimizacija (SEO),
      • vsebinski marketing in strategija.


      A to je že zgodba zase in dodaten korak naprej proti vašim ciljem. Pri aktivnostih digitalnega marketinga ima pomembno vlogo celostna marketinška strategija - z dejavnostmi, ki druga drugo podpirajo in s katerimi boste dosegli odličen doseg, si zagotovili višji obisk in izboljšali svoje poslovne rezultate.


      Zaključek


      Čas je za novo spletno stran, pa ne veste, kako se tega projekta sploh lotiti? V tem članku smo vas popeljali preko najpomembnejših dejstev, napak in ključnih dejavnikov, na katere morate biti pozorni pri ustvarjanju spletne strani. Izdelavo spletne strani lahko prepustite agenciji. Tako bo obsegala vse potrebne elemente, bo varna in optimizirana za iskalnike ter bo svojo nalogo opravila z odliko. Več kupcev in višja prodaja sta na vašem pragu.

      Prijava na e-novice

      UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

      Vnesite svoje ime *
      Vnesite svoj elektronski naslov *

      Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

      Agencija Pakt

      Izberite agencija Pakt

      Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.