Najbolj napredno oglaševanje
Kaj želite doseči? Delite z nami svoje ideje in želje.
Analiza trenutnega stanja in priprava strategije.
Čas je za rezultate. Okusite moč interneta!
Izboljšajte rezultate
Ne glede na to, kako vrhunsko izvedeno izdelek ali storitev imate - če je ne postavite pred prave ljudi, od nje ne boste imeli veliko. S spletnim oglaševanjem dosežete prave ljudi in izboljšate svojo vidnost in rezultate.
Izkoristite najmočnejše orodje spleta! - Spletno oglaševanje.
stopite v stik
Le še korak vas loči, do povezave z našo agencijo. Vprašajte nas karkoli, veselimo se vas in novih povezav. Kako vam lahko pomagamo?
Veselimo se vas! Pokličite nas na 01 563 72 28 , nam pišite direktno na email naslov info@pakt.si ali pa nam pošljite povpraševanje preko kontaktnega obrazca. Hvala!
Natančno ciljanje
Oglasi na spletu omogočajo zelo ciljno targetiranje občinstva in višji ROI.
Prilagajanje oglasov
S tem sčasoma “spoznamo” naše stranke in oglase prilagodimo za rezultat.
Merljivost oglasov
Z merjenjem ugotovimo, kje stranke izgubljamo in kje jih pridobimo.
Generiranje podatkov
Oglaševanje nam omogoči pridobivanje informacij, ki jih uporabimo za “remarketing”.
Rezultati takoj
Želite zanetiti prodajo in doseči ljudi, ki iščejo prav vas? Spletno oglaševanje je eno najbolj merljivih in učinkovitih aktivnosti marketinga.
Želite od spletnega oglaševanja največ? Za vas smo pripravili premium storitev, kjer se popolnoma prilagodimo vašim željam in prilagodimo ponudbo, ki bo povsem po vaši meri.
Raziskava ključnih besed, ciljnih skupin in trendov
Pregled in analiza konkurence
Priprava strategije in posvetovanje z naročnikom
Priprava tekstovnih ali slikovnih ali video oglasov
Tehnična optimizacija
Optimizacija oglaševalskih kampanj (A-B testing)
Mesečno poročilo
Dostop do nadzorne plošče 24/7
Strokovna konzultacija - 1h
Odprtje računa
Dodajanje administratorjev in partnerske agencije
Priprava orodja oz. oglaševalskega računa
Vzpostavitev oz. ureditev računa
Dodajanje plačilnega sredstva
Ureditev plačnika (račun na podjetje - ddv)
Ostale nastavitve
Digitalno oglaševanje je ena najbolj merljivih in učinkovitih aktivnosti digitalnega marketinga.
Kakšne vrste oglaševanja poznamo in kako učinkovito oglaševati?
ODGOVORI
Za spletno oglaševanje se odloča vedno več podjetij. Glavni motivator, da se podjetja odločajo za oglaševanje je njegova učinkovitost, je v raziskavi odgovorilo 73 % oglaševalcev. Spletno oglaševanje je namreč najbolj merljiva in učinkovita aktivnost digitalnega marketinga. Je pa uspešnost marketinga odvisna od več dejavnikov, med njimi od izbora pravilnih kanalov in formatov oglasov.
Izbrati moramo vrste oglaševanja, ki so primerne za določeno stranko. Glede na to, kjer na spletu se nahaja in kakšni so njeni cilji, se odločimo med:
Pri tem Google oglaševanje ponuja več vrst oglasov, med katerimi so iskalni, prikazni in video oglasi. Oglaševanja na družbenih omrežjih pa se lahko lotite preko Facebooka, Twitterja, Instagrama, LinkedIna, TikTok-a in drugih družbenih omrežij, odvisno od tega, kje je prisotna vaša ciljna skupina.
Pred začetkom oglaševanja morate imeti jasno sliko, koga naslavljate in kakšni so vaši cilji. Če poznate svojo idealno stranko ter njene skrbi, želje in navade na spletu, boste vedeli kateri kanali so primerni zanjo in na kakšen način jo nagovarjati. Ključno je, da z vsebino naslovite čustva strank in uporabite kombinacijo različnih kanalov, saj običajno en sam kanal ne bo prinesel zadovoljivih rezultatov.
Sodelovanje z nami je enostavno. Pišite nam in nam sporočite svoje želje in pričakovanja. Na podlagi specifik vaše dejavnosti in tega, na katerih kanalih se nahajajo vaše stranke, pripravimo prilagojeno strategijo oglaševanja. Izberemo oglaševalske kanale in formate vsebin ter izvedemo oglaševalsko kampanjo. Z dovršeno kreativo in prilagajanjem oglasne kampanje (za največji učinek) vam zagotovimo kar najboljše rezultate.
Cena oglaševanja je odvisna od vrste oglaševanja, ki jo izberete in ki bo v vašem primeru prinašala največji rezultat. Ob tem gre del stroškov za namen priprave oglaševalskega računa, priprave oglasov in vodenja oglaševanja, drugi del pa gre za zakup oglasnega prostora (torej denimo v primeru AdWords oglaševanja gre ta del investicije v oglaševanje Googlu).