Izboljšajte vidnost, obisk spletne strani in rezultate.
Smo marketinška agencija, specializirana za integrirane rešitve. Naše delo temelji na skrbnem poslušanju vaših želja in potreb, kar omogoča spletno oglaševanje v popolni skladnosti z vašimi pričakovanji.
Optimizirajte spletno prisotnost z vrhunskimi uvrstitvami na iskalnikih, za povečanje organskega prometa.
Strategije za uspeh, ki blagovnim znamkam pomagajo prilagoditi se in uspevati v digitalni dobi.
Razvijamo sodobne spletne strani z odlično uporabniško izkušnjo za doseganje želenih rezultatov.
Prednosti oglaševanja
“Oglaševanje, izvedeno preko pravih kanalov in na primeren način, ima največji in takojšen učinek.”
Natančno ciljanje
Oglasi na spletu omogočajo zelo ciljno targetiranje občinstva in višji ROI.
Prilagajanje oglasov
S tem sčasoma “spoznamo” naše stranke in oglase prilagodimo za rezultat.
Merljivost oglasov
Z merjenjem ugotovimo, kje stranke izgubljamo in kje jih pridobimo.
Generiranje podatkov
Oglaševanje nam omogoči pridobivanje informacij, ki jih uporabimo za “remarketing”.
Digitalno oglaševanje je ena najbolj merljivih in učinkovitih aktivnosti digitalnega marketinga.
Kakšne vrste oglaševanja poznamo in kako učinkovito oglaševati?
Za spletno oglaševanje se odloča vedno več podjetij. Glavni motivator, da se podjetja odločajo za oglaševanje je njegova učinkovitost, je v raziskavi odgovorilo 73 % oglaševalcev. Spletno oglaševanje je namreč najbolj merljiva in učinkovita aktivnost digitalnega marketinga. Je pa uspešnost marketinga odvisna od več dejavnikov, med njimi od izbora pravilnih kanalov in formatov oglasov.
Izbrati moramo vrste oglaševanja, ki so primerne za določeno stranko. Glede na to, kjer na spletu se nahaja in kakšni so njeni cilji, se odločimo med:
Pri tem Google oglaševanje ponuja več vrst oglasov, med katerimi so iskalni, prikazni in video oglasi (YouTube). Oglaševanja na družbenih omrežjih pa se lahko lotite preko Facebooka, Instagrama, LinkedIna, TikTok-a in drugih družbenih omrežij, odvisno od tega, kje je prisotna vaša ciljna skupina.
Pred začetkom oglaševanja morate imeti jasno sliko, koga naslavljate in kakšni so vaši cilji. Če poznate svojo idealno stranko ter njene skrbi, želje in navade na spletu, boste vedeli kateri kanali so primerni zanjo in na kakšen način jo nagovarjati. Ključno je, da z vsebino naslovite čustva strank in uporabite kombinacijo različnih kanalov, saj običajno en sam kanal ne bo prinesel zadovoljivih rezultatov.
Sodelovanje z nami je enostavno. Pišite nam in nam sporočite svoje želje in pričakovanja. Na podlagi specifik vaše dejavnosti in tega, na katerih kanalih se nahajajo vaše stranke, pripravimo prilagojeno strategijo oglaševanja. Izberemo oglaševalske kanale in formate vsebin ter izvedemo oglaševalsko kampanjo. Z dovršeno kreativo in prilagajanjem oglasne kampanje (za največji učinek) vam zagotovimo kar najboljše rezultate.
Cena oglaševanja je odvisna od vrste oglaševanja, ki jo izberete in ki bo v vašem primeru prinašala največji rezultat. Ob tem gre del stroškov za namen priprave oglaševalskega računa, priprave oglasov in vodenja oglaševanja, drugi del pa gre za zakup oglasnega prostora (torej denimo v primeru Google oglaševanja gre ta del investicije v oglaševanje Googlu).