Celostni marketing in kako se ga lotiti

Celostni marketing

V sodobnem poslovnem okolju je marketing ključnega pomena za uspeh podjetij. Vendar pa se lahko soočamo z izzivi pri izbiri pravega marketinškega pristopa, saj je področje marketinga zelo raznoliko. Da bi izbrali najučinkovitejši pristop, je smiselno razmišljati celostno.


V tem članku bomo raziskali koncept celostnega marketinga in kako ga doseči v korist vašega podjetja.

Kazalo vsebine:

1 Filozofija celostnega marketinga

1.1 Razlogi za celostni marketing

1.2 Elementi celostnega marketinga

1.3 Primer celostnega marketinga

2 Vloga marketinške agencije

3 Povzemimo


Potreba po celostnem marketingu izhaja iz stalnih sprememb potreb strank.

Filozofija celostnega marketinga

Filozofija celostnega marketinga

Celostni marketing obravnava različne dele poslovanja kot eno samo entiteto. Temelji na predpostavki, da je celota večja od vsote delov. Zato obstaja skupni cilj in namen za vse dejavnosti, povezane s poslovanjem. To zagotavlja, da vsaka oseba v vsakem oddelku, od prodaje do operacij do človeških virov do marketinga in drugih, deluje usmerjeno k enemu skupnemu cilju.


Razlogi za uporabo celostnega marketinga


Potreba po celostnem marketingu izhaja iz stalnih sprememb potreb strank. Stranke opravijo nakup šele po temeljitem raziskovanju izdelka tako na spletu kot tudi v fizičnih trgovinah. Zato je celostni marketing nujen za zagotovitev, da stranke izberejo vaš izdelek pred konkurenco. Tu je nekaj razlogov, zakaj potrebujete celostni marketing:


  • Gradnja blagovne znamke - eden najboljših načinov za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke je poudarjanje osnovnih vrednot blagovne znamke na vseh platformah. Ker se potrošniška vedenja nenehno spreminjajo, je nujno, da podjetje ohranja doslednost na več kanalih, da zagotovi maksimalno moč blagovne znamke.


  • Učinkovitost - celostni marketing povečuje komunikacijo med različnimi deli podjetja, saj imajo vsi skupen cilj. Poleg tega zagotavlja, da so vsi poslovni procesi usklajeni med seboj, kar pripomore k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke.


  • Dolgoročni cilji - celostni marketing se osredotoča na dolgoročne cilje in omogoča podjetju, da uspeva in najbolje izkoristi svoje vire. 


  • Povezanost - namesto nasprotujočih si informacij v različnih delih vaše blagovne znamke, celostni marketing združuje vse pod eno streho. To zagotavlja večjo doslednost in povezanost za vse vaše stranke.


Elementi celostnega marketinga


Celostni marketing vključuje pet različnih komponent, ki se združujejo in združujejo podobo blagovne znamke podjetja.


  • Odnosni marketing - odnosni marketing je osredotočen na odnose, ki jih podjetje vzpostavlja s potencialnimi in obstoječimi strankami, zaposlenimi, partnerji in konkurenti. Ta komponenta celostnega marketinga se osredotoča na ustvarjanje celovitega poslovnega načrta z dolgoročnimi cilji, ki zajemajo celoten poslovni sistem. Glavni cilj je usmeriti marketinške dejavnosti, ki ustvarjajo močno čustveno vez in kultivirajo zvestobo teh deležnikov, ne samo, ko je to potrebno.


  • Interni marketing - celostni marketing prepoznava dve vrsti strank - zunanje in interne. Čeprav so zunanje stranke vedno na prvem mestu za vsako podjetje, imajo interne stranke (zaposleni) prav tako pomembno vlogo v procesu trženja. Interni marketing obravnava zaposlene kot stranke, ki jih je treba prepričati v osnovne vrednote podjetja prav tako intenzivno kot zunanje stranke. To zagotavlja, da razumejo svojo vlogo v tržnem procesu.


  • Integrirani marketing - integrirani marketing ustvarja brezhibno izkušnjo za potrošnika pri interakciji z blagovno znamko z integracijo različnih komunikacijskih kanalov (promocija prodaje, odnosi z javnostmi, oglaševanje, neposredno trženje, digitalni marketing itd.). S tem se zagotovi, da je komunikacija usklajena in kaže močno in fokusirano podobo blagovne znamke.


  • Družbeno odgovorno trženje - družbeno odgovorno trženje vključuje širšo skrb za družbo. Sledi filozofiji, da je podjetje del družbe in bi ji moralo tudi vračati. To zahteva spoštovanje določenih etičnih načel poslovanja ter osredotočanje na filantropijo in organizacije v skupnosti. Družbeno odgovorno trženje spodbuja vse deležnike podjetja, da imajo pozitiven vpliv na družbo.


  • Učinkovitost - celostni marketing se osredotoča na dolgoročne cilje in omogoča podjetju, da uspeva in najbolje izkoristi svoje vire. Apple je eno od podjetij, ki uspešno uporablja celostni marketing. Večina ljudi se običajno odloči za nakup iPhona ali Maca še preden sploh vstopijo v prodajni prostor. To kaže na moč celostnega marketinga, saj so uspešno ustvarili trdno blagovno znamko, ki je vzbudila zaupanje in lojalnost pri svojih strankah.

Primer celostnega marketinga

Coca-Cola celostni marketing

Ko govorimo o celostnem marketingu, je imela Coca-Cola genialno idejo, da je leta 2009 sreča postala njihov cilj. Vključili so besedo v vse svoje oglase in kampanji dodali pesem, ki so jo izvajali znani glasbeniki, imenovano "Open Happiness" (Odpri srečo). Poleg tega so svoje tovornjake poimenovali Tovornjaki sreče, avtomati za prodajo pa so postali Avtomati za srečo, ki "dajejo odmerke sreče". Če pogledate njihove nedavne oglase, boste videli ljudi, ki se smejijo, so srečni in uživajo v družbi drug drugega, kar je bistvo blagovne znamke.


Tudi nedavna kampanja Create Real Magic vsebuje elemente celostnega marketinga. Nedavno so osvežili celotno globalno identiteto z geslom "Real Magic". Ideja za to strategijo je prikazati cilj blagovne znamke, da osveži svet in povzroči spremembe. Manuel Arroyo, globalni direktor marketinga pri podjetju The Coca-Cola Company, pravi: "Real Magic ni samo slogan. Vidimo ga kot filozofijo, ki presega oglaševanje in vsebuje vse, kar je posebnega o blagovni znamki.” Cilj kampanje je združiti umetnike in umetno inteligenco. Nastale umetnine spominjajo ljudi, da je čarovnija nekaj, kar lahko ustvarimo sami - v resničnem svetu.

Marketinška agencija ima strokovno znanje in izkušnje, ki pomagajo podjetju pri oblikovanju in izvajanju celovite marketinške strategije.

Vloga marketinške agencije


Vloga marketinške agencije pri celostnem marketingu je ključnega pomena. Marketinška agencija ima strokovno znanje in izkušnje, ki pomagajo podjetju pri oblikovanju in izvajanju celovite marketinške strategije. Prvi korak agencije je raziskava in analiza ciljne publike ter tržnih trendov, kar omogoča boljše razumevanje potreb in želja strank. Na podlagi teh spoznanj agencija sestavi učinkovit načrt, ki vključuje različne marketinške kanale in pristope.


Poleg tega igra marketinška agencija pomembno vlogo pri ustvarjanju skladnosti in enotnosti blagovne znamke. Skrbi za usklajenost sporočil, vizualne identitete in komunikacijskih kanalov, kar zagotavlja dosleden in prepoznaven nastop blagovne znamke na trgu. Agencija lahko tudi svetuje pri izbiri pravih marketinških orodij in taktik, ki bodo najbolje ustrezali ciljem podjetja. S svojim strokovnim znanjem in kreativnostjo pomaga podjetju doseči boljše rezultate in vzpostaviti močno prisotnost na trgu.


Povzemimo


Celostni marketing je ključen za uspeh sodobnih podjetij, saj omogoča celovit pristop k zadovoljevanju potreb strank in ustvarjanju dolgoročnih odnosov. Vloge, ki jo ima marketinška ali digitalna agencija, pri tem procesu ni mogoče prezreti. S svojim strokovnim znanjem, izkušnjami in ustvarjalnostjo agencija pomaga podjetjem oblikovati in izvajati učinkovite strategije, ki vključujejo različne marketinške kanale in komponente. Skrbi za skladnost sporočil, ustvarja pozitivno blagovno znamko ter prispeva k rasti in uspehu podjetja. S sodelovanjem z marketinško agencijo se podjetja lahko osredotočijo na svojo osnovno dejavnost, medtem ko agencija skrbi za celosten marketinški pristop, ki vodi do boljših rezultatov in prepoznavnosti na trgu.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

Vnesite svoje ime *
Vnesite svoj elektronski naslov *

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.