• Spletno oglaševanje

    Izboljšajte vidnost, obisk spletne strani in rezultate

Najbolj napredno oglaševanje

Do rezultatov v le 4 korakih

Korak 1 - Spoznajmo se

Spoznajmo
se

Sporočite nam svoje želje preko obrazca ali se oglasite na kavi.

Korak 2 - Predaja informacij

Predaja
informacij

Kaj želite doseči? Delite z nami svoje ideje in želje.

Korak 3 - Priprava strategije

Priprava
strategije

Analiza trenutnega stanja in priprava strategije.

Korak 4 - Uživajte v rasti podjetja

Uživajte
v rasti

Čas je za rezultate. Okusite moč interneta!

Izboljšajte rezultate

Dosežite prave ljudi

Ne glede na to, kako vrhunsko izvedeno izdelek ali storitev imate - če je ne postavite pred prave ljudi, od nje ne boste imeli veliko. Z oglaševanjem dosežete prave ljudi in izboljšate svojo vidnost in rezultate.

stopite v stik

Pošljite povpraševanje

Veselimo se vas! Pokličite nas na 01 563 72 28 , nam pišite direktno na email naslov info@pakt.si ali pa nam pošljite povpraševanje preko kontaktnega obrazca. Hvala!

Premium kvaliteta
Varnost in garancija
Hitrost
Zadovoljstvo

Soglašam, da sme upravitelj strani skladno z zakonom o varovanju osebnih podatkov avtomatizirano obdelovati posredovane podatke. Podatki se bodo hranili izključno za pošiljanje e-sporočil in ne bodo posredovani tretjim osebam.

ODDAJTE POVPRAŠEVANJE

Prednosti oglaševanja

Je čas, da izkoristite moč spleta?

“Oglaševanje, izvedeno preko pravih kanalov in na primeren način, ima največji in takojšen učinek.”

Optimizacija spletnih strani

Natančno ciljanje

Oglasi na spletu omogočajo zelo ciljno targetiranje občinstva in višji ROI.

Prilagajanje oglasov

S tem sčasoma “spoznamo” naše stranke in oglase prilagodimo za rezultat.

Merljivost oglasov

Z merjenjem ugotovimo, kje stranke izgubljamo in kje jih pridobimo.

Generiranje podatkov

Oglaševanje nam omogoči pridobivanje informacij, ki jih uporabimo za “remarketing”.

Cenik

Cenik naprednega spletnega oglaševanja

Začetni paket

299€ /mesec

Število produktnih kategorij: 1-3

Paket po meri Paket po meri

Želite od spletnega oglaševanja največ? Za vas smo pripravili premium storitev, kjer se popolnoma prilagodimo vašim željam in prilagodimo ponudbo, ki bo povsem po vaši meri. Pošljite povpraševanje.

Pred pričetkom

Raziskava ključnih besed in trendov Raziskava ključnih besed in trendov

Analiza konkurence Analiza konkurence

Priprava strategije oglasne kampanje Priprava strategije oglasne kampanje

Priprava tekstovnih ali slikovnih ali video oglasov Priprava tekstovnih ali slikovnih ali video oglasov

Vzpostavitev merjenja konverzij Vzpostavitev merjenja konverzij

Digitalne metrike Digitalne metrike

Marketinška avtomatizacija Marketinška avtomatizacija

Med oglaševanjem

Optimizacija oglaševalskih kampanj Optimizacija oglaševalskih kampanj

Mesečno poročilo Mesečno poročilo

Dostop do nadzorne plošče 24/7 Dostop do nadzorne plošče 24/7

Strokovna konzultacija - 1h Strokovna konzultacija - 1h

Napredna optimizacija nakupne poti (dodatna storitev) Napredna optimizacija nakupne poti (dodatno)

Kako se lotiti spletnega oglaševanja?

Digitalno oglaševanje je ena najbolj merljivih in učinkovitih aktivnosti digitalnega marketinga.

Kakšne vrste oglaševanja poznamo in kako učinkovito oglaševati?

ODGOVORI

Pogosta vprašanja

Za spletno oglaševanje se odloča vedno več podjetij. Glavni motivator, da se podjetja odločajo za oglaševanje je njegova učinkovitost, je v raziskavi odgovorilo 73 % oglaševalcev. Spletno oglaševanje je namreč najbolj merljiva in učinkovita aktivnost digitalnega marketinga. Je pa uspešnost marketinga odvisna od več dejavnikov, med njimi od izbora pravilnih kanalov in formatov oglasov.

Izbrati moramo vrste oglaševanja, ki so primerne za določeno stranko. Glede na to, kjer na spletu se nahaja in kakšni so njeni cilji, se odločimo med:


  • Google Ads (AdWords) oglaševanjem
  • Oglaševanjem na družbenih omrežjih

Pri tem Google oglaševanje ponuja več vrst oglasov, med katerimi so iskalni, prikazni in video oglasi. Oglaševanja na družbenih omrežjih pa se lahko lotite preko Facebooka, Twitterja, Instagrama, LinkedIna, TikTok-a in drugih družbenih omrežij, odvisno od tega, kje je prisotna vaša ciljna skupina.

Pred začetkom oglaševanja morate imeti jasno sliko, koga naslavljate in kakšni so vaši cilji. Če poznate svojo idealno stranko ter njene skrbi, želje in navade na spletu, boste vedeli kateri kanali so primerni zanjo in na kakšen način jo nagovarjati. Ključno je, da z vsebino naslovite čustva strank in uporabite kombinacijo različnih kanalov, saj običajno en sam kanal ne bo prinesel zadovoljivih rezultatov.

Sodelovanje z nami je enostavno. Pišite nam in nam sporočite svoje želje in pričakovanja. Na podlagi specifik vaše dejavnosti in tega, na katerih kanalih se nahajajo vaše stranke, pripravimo prilagojeno strategijo oglaševanja. Izberemo oglaševalske kanale in formate vsebin ter izvedemo oglaševalsko kampanjo. Z dovršeno kreativo in prilagajanjem oglasne kampanje (za največji učinek) vam zagotovimo kar najboljše rezultate.

Cena oglaševanja je odvisna od vrste oglaševanja, ki jo izberete in ki bo v vašem primeru prinašala največji rezultat. Ob tem gre del stroškov za namen priprave oglaševalskega računa, priprave oglasov in vodenja oglaševanja, drugi del pa gre za zakup oglasnega prostora (torej denimo v primeru AdWords oglaševanja gre ta del investicije v oglaševanje Googlu).