5 elementov zmagovalne pristajalne strani (landinga)

Mini kazalo:

Kaj je pristajalna stran?
Ločimo dve vrsti konverzij in pristajalnih strani
Pozornost zlate ribice
Kaj vse mora imeti učinkovita pristajalna stran?

  1. Glavno konkurenčno prednost 
    V glavnem naslovu
    V podnaslovu
    V zaključnem argumentu
  2. Osupljivo naslovno sliko
  3. Močne prednosti ponudbe
  4. Mnenja zadovoljnih strank
  5. Klic k akciji, ki prepriča

Na kaj še biti pozorni?
Povzetek vsebine

Landing page je stran, na katero "pristanemo"

Pristajalna stran (ali landing page) je eden od pomembnih orodij digitalnega marketinga. Ima edinstveno moč, da uporabnika preko samostojne eno-stranske strani vodi do tega, da klikne na gumb »Kupi« ali drug klic k akciji.


Kaj je pristajalna stran?


Landing page ali pristajalna stran že s svojim imenom nakazuje, da je to stran, na katero »pristanemo«. Od kod? Iz oglasa, email marketing ali social media marketing kampanje ali iz druge zunanje strani.


Za razliko od domače strani, je pristajalna stran narejena z enim samim namenom: pripraviti obiskovalca do tega, da naredi eno konkretno akcijo.


Kakšna akcija oz. konverzija to je?


Ločimo dve vrsti konverzij in pristajalnih strani


  • Click through landing page: s takšno pristajalno stranjo želimo doseči, da bralec pritisne na gumb in opravi določeno akcijo. Na primer naloži aplikacijo, kupi izdelek, se prijavi na konferenco ipd.
  • Lead generation landing page: s tovrstno pristajalno stranjo pa želimo doseči, da bralec odda kontaktni podatek v zameno za dodano vrednost. Na primer za brezplačno knjigo ali webinar.


Edini namen in cilj pristajalne strani je, da uporabnik klikne na »Prijavi se«, »Kupi«, »Prenesi e-knjigo« ali drug klic k akciji, in opravi konverzijo.


Pozornost zlate ribice


Pristajalna stran ima torej funkcijo informiranja o tem, kaj bo bralec s konverzijo na strani dobil. Ter nalogo, da ga v to prepriča. A prepričati bralca h konverziji ni lahka naloga!


Kot veste, imamo, ko brskamo po spletu, skorajda pozornost zlate ribice. Marsikatera stran uporabnika glede na raziskave zadrži za zgolj 8 sekund, kar je čas naše neprekinjene pozornosti. Začnemo brati članek, vmes nam zapiska opomnik in nas nekdo pokliče, in že smo zaprli stran s člankom.


Uporabnik, ki smo ga morda izgubili za vedno.


Pristajalna stran mora biti enostavna in privlačna, brez motečih dejavnikov ter z jasnim in konkretnim sporočilom.


Tule je primer dobre pristajalne strani:

Primer zmagovalne pristajalne strani

Kaj vse mora imeti učinkovita pristajalna stran?


1. Glavno konkurenčno prednost


Kaj je tisto, kar te dela drugačnega od konkurence?


Na pristajalni strani ne smemo izgubljati časa. Ko uporabnik pristane nanjo, naj bodo glavne prednosti ponudbe jasne TAKOJ.


Glavna konkurenčna prednost kupcem postavi jasna pričakovanja in pojasni, zakaj smo mi podjetje, ki jih bo izpolnilo. Kje vse naj bo glavna konkurenčna prednost izpostavljena?


V glavnem naslovu


Naslov naj bo kratek, udaren in predvsem jasen! Sporoči naj bistvo ponudbe in naj se dotakne problema uporabnika.


Primer: »Kjer se dogaja delo« (Where work happens) - primer iz pristajalne strani aplikacije za povezovanje sodelavcev, Slack.

Slack headline - Where work happens

Vir: Slack


V podnaslovu


Podnaslov lahko uporabite, da dodate informacije, ki jih niste mogli sporočiti z naslovom. Lahko na način, da podnaslov služi kot dokončanje naslova. Ali pa da podnaslov kot samostojni stavek doda dodatno informacijo naslovu.


V zaključnem argumentu


Glavno konkurenčno prednost izpostavimo tudi na koncu landing strani, in tako uporabniku še enkrat damo zagotovilo, da bo dobil, kar obljubljamo. Tako bo lažje kliknil na gumb in opravil konverzijo.


2. Osupljivo naslovno sliko


Včasih so vizuali na pristajalni strani celo bolj pomembni kot tekst!


Uporabite močno sliko, video ali animacijo, ki bo pritegnila pozornost. Z naslovno sliko in drugimi grafičnimi elementi vplivajte na čustva uporabnika. Naj mu slika da vedeti, kaj ga čaka »na drugi strani ponudbe«.


Slika lahko pove več kot tisoč besed, močna slika v kombinaciji z relevantnim besedilom pa pripoveduje zgodbo – in zgodbe prodajajo.


3. Močne prednosti ponudbe


Opišite vrednost, ki jo ponudba prinaša.


Ko bralca prepričajo naslovi in grafični elementi, so na vrsti dodatne informacije, s prednostmi in koristmi ponudbe. Komunicirate jih na način, da odgovorite na vsa dodatna vprašanja uporabnika.


To naredite na kratek in jasen način. Lahko v obliki seznamov ali lepih grafičnih elementov s kratko razlago.

Primer izpostavitve prednosti ponudbe

4. Mnenja zadovoljnih strank


Ko vidimo nekoga, ki je že uspešno skočil, to lažje storimo tudi sami.


Raziskave dokazujejo, da povprečna stranka prebere več kot 10 mnenj preden zaupa blagovni znamki oziroma ponudbi. S pomočjo dokazov, ki govorijo v prid zaupanju v blagovno znamko ali ponudbo, se uporabnik veliko lažje odloči za konverzijo.


V pristajalno stran vnesimo:


  • Mnenja strank
  • Številčno zapisano, koliko strank smo že imeli
  • Nagrade s strani zaupanja vrednih organizacij
  • Mnenja strokovnjakov
Primer izpostavitve mnenja strank

5. Klic k akciji, ki prepriča


Klic k akciji je daleč najpomembnejši element pristajalne strani.


Celotno pristajalno stran smo ustvarili zato, da na koncu nekdo klikne na gumb.


S klicem k akciji oz. napisom na gumbu, lahko dosežemo naš marketinški cilj – ali pa si uničimo pristajalno stran. Klic k akciji naj bo predvsem jasen in razumljiv, in če je le mogoče tudi zanimiv in drugačen. Izognimo se uporabi generičnih napisov kot je »PRIJAVA«. Uporabimo ga večkrat na strani.


Da klic k akciji naredimo bolj privlačen za klik, se poigrajmo z barvami, fonti, velikostjo in postavitvijo. Naredimo klic k akciji viden, naj vizualno izstopa iz ozadja.


Pri prijavnih obrazcih, kjer mora uporabnik vnesti svoje kontaktne podatke, pa se držimo pravila manj je več. Sicer ga bomo odvrnili od konverzije.


Nasvet: Iz pristajalne strani odstranite vse moteče dejavnike kot so povezave ali gumbi do drugih strani. Naj vsebujejo zgolj bistvene informacije o ponudbi.


Na kaj še biti pozorni?


Tu je še nekaj nasvetov, ki jim je vredno slediti, da bo uporabnik pripravljen narediti klik oziroma izpolniti obrazec:


  • Iz pristajalne strani odstranimo vse moteče dejavnike. V tem primeru uporabniku ne damo druge možnosti kot da ali zapusti pristajalno stran ali pa naredi konverzijo.


  • Najpomembnejšo vsebino uvrstite višje, kjer je vidna brez da se premaknemo po strani navzdol. Denimo vsaj en gumb s klicem k akciji, naslov in slika, naj bodo vidni takoj.


  • Izboljšajte berljivost – naj bo tekst dovolj velik, z dovolj beline. Pozornost oči naj gre direktno h klicu k akciji.


  • Pristajalna stran naj bo prijazna mobilnikom. Če pristajalna stran ne bo izgledala odlično na vseh napravah, uporabniki ne bodo naredili konverzij.


Odlično! A ko smo postavili in oblikovali pristajalno stran, še ni konec. Čas je za testiranje.


Če vam priprava pristajalne strani predstavlja (pre)velik zalogaj ali pa jo želite zaupati strokovnjakom, smo z veseljem tu za vas. V Agenciji Pakt ustvarimo pristajalno stran z odlično uporabniško izkušnjo, ki bo dosegla vključenost uporabnikov in rezultate. Pišite nam!


Povzetek vsebine


Ko se lotimo ustvarjanja pristajalne strani, moramo vedeti, kakšen je naš cilj. Od kod bo uporabnik prišel (denimo iz oglasa) in kaj želimo, da na pristajalni strani stori (izpolni obrazec, klikne na gumb).


Da bo uporabnik to pripravljen storiti, morata vsebina in grafika na strani pripovedovati zgodbo – o tem, kaj uporabnika čaka »na drugi strani«, ko to akcijo izvede. Elementi na pristajalni strani pa naj bralca konsistentno in direktno vodijo h klicu k akciji.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

E-novice Pakt

Soglašam, da sme upravitelj strani skladno z zakonom o varovanju osebnih podatkov avtomatizirano obdelovati posredovane podatke. Podatki se bodo hranili izključno za pošiljanje e-sporočil in ne bodo posredovani tretjim osebam.

Potrdi

Predstavitev

Agencija Pakt

Smo sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati, ki jo sestavlja kreativna ekipa z več kot 15 leti izkušenj. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto.  Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.