Marketinški trendi v letu 2021

Novo leto – novi izzivi. Za vas smo zbrali nekaj trendov, ki nas bodo spremljali letos. Svetovna pandemija korona virusa je namreč temeljito spremenila načine poslovanja in kupovanja in videti je, da bodo nekatere novosti kar ostale in postale novi standardi.

Marketinški trendi

Blagovne znamke z integriteto


»Integriteta je celovitost, skladnost, pristnost, poštenost, verodostojnost.« Podjetje z integriteto z dejanji podpira vrednote, ki jih promovira. Komunikacija je jasna, natančna in odkrita. Podjetje z integriteto iskreno skrbi za svoje stranke: ponuja jim najboljše rešitve, je iskreno pri cenah in transparentno pri poslovanju. Tako se gradi podoba odgovornega podjetja, ki ga stranke z veseljem priporočajo naprej. »Poskrbite za stranke in denar bo poskrbel sam zase,« pravi stara modrost, ki jo podpiramo s podatki, da podjetja z integriteto rastejo 2-krat hitreje od konkurence.


Influencerji, influencerji in še enkrat influencerji


Brenčeča beseda, ki nikakor ne odfrči stran, namiguje, da je nekaj na tem. Priporočila imajo namreč že od nekdaj veliko moč, zato se splača poglobiti v marketing z influencerji (influencer marketing). Na srečo za sodelovanje z njimi ni potrebno zapraviti celega premoženja, saj podatki kažejo, da imajo izjemno velik učinek prav mikro in nano influencerji z manj kot 25.000 sledilci. Ti lahko učinkovito predstavijo blagovno znamko za malo denarja ali celo v zameno za produkt ali storitev. V Sloveniji se že razvijajo agencije, ki so specializirane za take vrste marketing, zato se ga splača vključiti v ostale načine komunikacije s strankami.


Video je kralj vsebin


Ste vedeli, da vsebine, ki ne vsebujejo videa, prinesejo celo 92 % MANJ odzivov. Je treba ponoviti? To je praktično razlika med vse ali nič. Čas je, da svojim objavam na socialnih omrežjih in blogom dodate vsaj nekaj sekund video materiala. Za to ne potrebujete produkcijske ekipe. Strankam iskreno povejte, kaj delate, kako se razvijajo vaši produkti, povprašajte jih za mnenje ali samo delite vsebino, ki vas pritegne. Naredite poskus in videli boste, ali imamo prav.


Dajte uporabnikom glas


Videi, ocene, komentarji, objave na družbenih omrežjih in kar je še drugih vsebin, ki jih objavijo vaše stranke, so zlata vredne. Z nekaj domišljije se da dobro izkoristiti celo negativne pripombe. Spodbujajte svoje stranke, da vam dajo oceno ali povratno informacijo. Tako gradite odnos z njimi in pridobivate nove.


Avtomatizacija in podatki


Brez analize ne moremo videti, kaj smo naredili dobro in kaj lahko še izboljšamo. Bolj kot lahko natančno predvidimo obnašanje svojih kupcev in ga razumemo, bolj individualizirano izkušnjo jim lahko pripravimo. Zato bo potreba po zbiranju in njihovi analizi zmeraj večja. Po drugi stani pa se moramo zavedati, da kopičenje take količine podatkov o strankah prinaša določene obveznosti. Da bi ohranilo svojo integriteto, bo moralo vsako podjetje temeljito preveriti svojo varnost in morda celo zmanjšati količino podatkov na resnično nujne, da bi se zmanjšala možnost, da bi podatki pricurljali nekam, kjer ne smejo biti.


Live in online z roko v roki


Ali se spominjate odbitega profesorja Brainarda (Robin Williams) iz filma Flubber, ki se je zaradi svoje raztresenosti na koncu poročil kar preko video povezave? Leta 1997, ko je film izšel, se nam je to morda zdelo smešno, danes pa sploh ni tako nemogoče. Resnični in virtualni svet se vse bolj povezujeta predvsem zaradi korona virusa, ki nam preprečuje srečevanja v živo. Kdor stavi na virtualne dogodke, je zadel v polno. Nakupovanje, učenje, ogledovanje razstav, koncerti in klepet s prijatelji postajajo vse bolj virtualni. Nova norma zapoveduje izkušnjo v obeh svetovih. Razmislite, kako lahko v njih predstavite svojo storitev ali produkt.


Spletna trgovina


Ali je res potrebno ponoviti, da spletne trgovine cvetijo? Pandemija korona virusa je povzročila, da se je posel preselil na splet. 49 % uporabnikov interneta namerava svoje navade spletnega nakupovanja obdržati, četudi bo spet mogoče obiskovati trgovske centre. Tudi B2B se vedno bolj spogleduje z online poslovanjem, zato ni ovir, da kljub izzivom, ki nam jih daje ta nenavadni čas, ne najdete novih poslovnih priložnosti.


Delo od doma


Še ne dolgo nazaj je delo od doma predstavljajo eksotično alternativo rednim zaposlitvam. Podjetja pa vse več ugotavljajo, da s tem, ko je veliko zaposlenih doma, nenadoma prihranijo pri najemninah, ogrevanju, potrošnem materialu in tako naprej, delo pa je ravno tako narejeno, pri čemer daje zaposlenim veliko mero svobode. Jasno je, da vsakega dela ni mogoče opravljati doma, pa tudi sicer ima taka oblika zaposlitve poleg prednosti tudi slabosti. Prav hitro se zgodi, da zaposleni ne ločijo več med službo in prostim časom in delajo ves čas. Toda, za večino podjetij je taka oblika sodelovanja dokaj nova, zato se moramo vsi privaditi nanjo. Tu ležijo nove poslovne priložnosti, ki vodijo v pisanje popolnoma novih pravil.


Pripravite se. Leto 2021 bo zanimivo. Če razmišljate o osvežitvi komunikacije s svojimi strankami ali o preoblikovanju svojega poslovnega modela, se vsekakor oglasite pri nas. Marketinška agencija Pakt je zavezani uspehu.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

E-novice Pakt

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.