Katero socialno omrežje je zame?

Prisotnost na spletu je dandanes nuja za vsakega podjetnika.

Prisotnost na družbenih omrežjih je še kako pomembna, vendar podjetja ponavadi nimajo časa s pripravo vsebin in upravljanjem. Zato vodenje družbenih omrežij predajo marketinškim agencijam.


V Sloveniji je prva izbira še zmeraj Facebook, vendar je možnosti še veliko. Tako se ustvari mnogo profilov na različnih spletnih mrežah, vendar volje in časa za ustvarjanje vsebin prehitro zmanjka. Kje se je pravzaprav treba pojavljati in katera omrežja lahko mirno ignorirate?

Katero socialno omrežje je zame?

Facebook


Profil na tem omrežju ima skoraj milijon Slovencev, polovica od njih pa ga dnevno tudi uporablja. Demografska sestava uporabnikov se je skozi leta spremenila. Če so bili na začetku tu predvsem zelo mladi, je to zdaj »omrežje naših staršev«. Če so vaše stranke predvsem odrasli, tudi upokojenci, je velika možnost, da jih boste našli tukaj. Predvsem se radi družijo v skupinah, kjer si izmenjujejo recepte, nasvete za kampiranje, rešujejo jezikovne zagonetke, iščejo stare knjige, vrtnarijo ali poskušajo prodati otroška oblačila. Poleg strani za svoj posel ustvarite še skupino ali pa se kakšni primerni pridružite in ponudite svoje znanje. Kaj hitro se lahko pojavi povpraševanje po vaših uslugah ali izdelkih. Ne smemo pa pozabiti še moči Facebook oglasov, kjer za malo denarja hitro dosežete veliko število ljudi.


Twitter


Twitter ohranja nekaj nostalgije po SMS sporočilih. Na njem boste našli okoli 200 000 Slovencev. Sporočila so omejena na 280 znakov, dodamo pa jim lahko še sliko. Če hočemo, da imajo naša sporočila doseg in vpliv, potrebujemo veliko sledilcev, prav tako pa tudi branje »lajne« ni posebej zanimivo, če ne sledimo zanimivim ljudem. To dvoje zahteva kar veliko časa, zato za marketing omrežje ni posebej zanimivo. Na Twitterju boste našli veliko informacij z vseh vetrov in prav zagotovo nekoga, ki obvladata prav tisto, kar iščete. Vsekakor bolj omrežje za sklepanje znanstev kot za prodajo samo.


Instagram


Instagram uporablja približno enako število Slovencev kot Twitter in hitro pridobiva nove uporabnike. Splača se povezati svoj Facebook profil z Instagramom, saj lahko hkrati objavljate na enem in na drugem, prav tako pa vam Facebook omogoča pregled nad komentarji, zasebnimi sporočili in oglasi. Tako imate z eno potezo pokrita dva priljubljena kanala, ki obožujeta zanimive fotografije in kratke videe.


YouTube


Če se navdušujete nad video vsebinami, potem je to pravi kanal za vas. Še nikoli ni bilo bolj preprosto imeti svojega TV kanala. Če se ukvarjate s fotogeničnim poslom, ki ga najbolje predstavlja prav video, potem nehajte čakati. Ljudje zagotovo z zanimanjem čakajo vaše znanje o popravilu telefonov, odmaševanju odtokov, ustvarjanju otroških oblačil ali negovanju sobnih rastlin. Pravzaprav ni vsebine, ki ji YouTube ne bi koristil. Toda v poplavi različnih vsebin bodite pozorni na kvaliteto svojih izdelkov. Negledljivih video vsebin se izognete s preprostimi orodji:


  • stojalom ali stabilizatorjem slike,
  • mikrofonom in
  • dobro lučjo (ali pač snemajte zunaj).


Vso čarovnijo snemanja in montiranja na koncu lahko dovolj dobro naredite že na svojem telefonu. In končano. YouTube je lahko krasno orodje, s katerim pokažete sebe in svoje delo in tako zbudite zaupanje pri strankah. Na tem kanalu boste našli prav vse: mlade in stare, saj je video medij prihodnosti.


LinkedIn


LinkedIn nekoliko spominja na rumene strani v imenikih. Je omrežje poslovnežev in podjetij. Če delate B2B, potem morate biti na tem omrežju. Vaš osebni profil lahko zamenja starinski življenjepis, z njim pa lahko hitro pokažete vse svoje spretnosti in znanja. LinkedIn je orodje, s katerim lahko poiščete osebo ali podjetje za sodelovanje ali samo zaplavate v morju vsebin, ki vam lahko pomagajo pri poslu. Z več ljudmi kot ste povezani, več možnosti imate, da naletite na poslovno priložnost. Prav tako pa je pomembna aktivnost: povezujte se, bodite koristen član skupnosti in prej ali slej boste napredovali.


TikTok


Trenutno najbolj vroče omrežje, ki ga obkroža mnogo kontroverznosti, je TikTok. Če so vaše stranke mladi ali mladi po srcu, potem je vredno ponuditi vsebine tudi na tem omrežju. Gre za neskončno morje kratkih video vsebin (15 ali 60 sekund), ki se s pomočjo glasbenih in grafičnih dodatkov spremenijo v ustvarjalne mojstrovine. Zajahajte trendi val in svoje storitve ali izdelke zapakirajte v najnovejšo preobleko in zagotovo boste pritegnili poglede. Več zabavnih vsebin pomeni več obiska na vaših straneh in končno tudi več nakupov.


Marketinška agencija Pakt vam pomaga izbrati pravo družbeno omrežje glede na stranke, ki jih iščete. Če želite, vam vzpostavimo profil, ga vodimo in namesto vas pripravimo redne objave. Saj nič ni slabše kot zapuščeni profili. Samo redno objavljanje namreč prinese rezultate. Posvetite se svojemu poslu, nam pa lahko prepustite, da se mrežimo za vas.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

E-novice Pakt

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.