Kaj morate dodati svoji spletni strani in česa se takoj znebite

Spletna stran je vaš prvi stik s strankami. Je vez, ki vam prinaša vedno nov promet in je mesto, kamor se ljudje radi vračajo, saj vam zaupajo in vedo, da se pri vas dobi uslugo, kot se šika. Zato je zelo pomembno, kakšne informacije uporabniki na njej najdejo.


Predstavljamo vam nekaj elementov, ki povečujejo zaupanje v vašo blagovno znamko in nekaj takih, ki vam stranke dejansko odganjajo. Čas je, da naredite čistko in uživate v na novo pridobljeni pozornosti.

Kaj morate dodati svoji spletni strani

4-krat DA


1. Odgovorite na pomembna vprašanja


Kaj ponujate?

V 5 sekundah mora biti obiskovalcem popolnoma jasno, kdo ste in katere probleme rešuje vaš produkt ali storitev.


Koliko stane?

Ne bodite sramežljivi glede cen. Vi ste strokovnjak za svoje področje in veste, zakaj so vaši produkti vredni toliko, kot so. Na koncu koncev se stranke odločajo tudi na podlagi cene. Kdor vas razume, bo z veseljem plačal, kolikor zahtevate, sicer pa se boste znebili neresnih povpraševanj, ki vam jemljejo preveč časa.


V čem ste boljši?

Poudarite, kaj stranke z vašim produktom pridobijo in v čem je vaša rešitev bolj koristna od konkurenčnih.


Kaj pravijo drugi?

Mnenja zadovoljnih uporabnikov so dobrodošla začimba spletne strani. Ampak le začimba! Več o tem preberite spodaj.


2. Iskalnik


Če imate spletno trgovino, blog z nasveti ali kako drugo stran z več vsebine, se vam splača vgraditi iskalnik. Tako boste dobili koristne informacije o tem, kaj vaše stranke zanima in modra celo, kaj pogrešajo pri vas. Na ta način lahko izboljšate ponudbo in naredite tisto, kar vas močno loči od konkurence – resnično poslušate svoje kupce.


3. Fotografije ekipe


Bodimo iskreni. Družbena omrežja imamo radi zato, ker nam o ljudeh povedo več, kot bi vedeli sicer. Zanima nas, kakšno dnevno sobo ima soseda, kam hodi na morje znanec in kdo so v privatnem življenju prodajalci, ki jih videvamo vsak dan. Naj torej spletna stran pokaže, kdo ste. Pokažite svojim strankam, da za vašimi produkti stojijo ljudje, in tako povečajte njihovo zaupanje.


4. Pokažite jim, da vam je mar


Nihče ne mara vsiljive prodaje. Radi pa vidimo, da prodajalci, mehaniki in frizerji svoje delo opravljajo s strastjo. Naj torej vaša spletna stran pokaže vaše navdušenje. Saj veste, kaj pravijo: kdor hoče druge vneti, mora sam goreti.



3-krat NE



1. Dolgi odstavki


Časa in volje za branje je zmeraj manj. Zato tisto, kar imate povedati, spravite v le nekaj besed. Odstavki pa naj imajo največ 5 vrstic.


2. Preveč mnenj uporabnikov


Vsekakor se pohvalite s tem, kaj si vaše stranke mislijo o vas, vendar ne pretiravajte. Izberite resnično relevantne komentarje, te pa enakomerno posujte po spletni strani. Tako se boste izognili videzu enostranskih prodajnih spletnih strani, ki na silo hvalijo svoje produkte in so le internetne verzije zoprnih TV prodajnih oddaj.


3. Nehajte biti akviziter


Izognite se pretirani samohvali. Varčno uporabljajte besede, kot so najboljši, vrhunski, najcenejši in podobne. Nehajte prodajati in raje rešujte probleme. Predvidite, kaj vaše stranke žuli in jim ponudite obliž. Bodite rešitelji, ne pa nasilni ponudniki. Superjunake imajo ljudje radi.


Ste ugotovili, kaj bi na svoji spletni strani lahko spremenili? Sporočite nam svoje želje in to bomo storili namesto vas. Preverite storitev: izdelava spletnih strani, če potrebujete spletno trgovino nas kontaktirajte in pripravili vam bomo prilagojeno ponudbo po vaši meri.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

E-novice Pakt

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.