Kaj lahko podjetje pridobi z omrežjem, kot je TikTok?

Digitalna agencija in TikTok

T

ikTok je od leta 2016 astronomsko hitro pridobil 1,1 milijarde aktivnih uporabnikov. Če ste mislili, da je ta trend Slovenijo obšel, se motite.

Na tem omrežju je že vsak 7. prebivalec naše zelene dežele. Zato naj vam namignemo, da je skrajni čas, da svojemu podjetju ustvarite TikTok profil.

Kazalo vsebine

  1. Vaše podjetje na TikToku?
    1. Demokratizacija vsebine
    2. Kreativnost brez meja
    3. Biti prvi med enakimi
  2. Stebri TikTok vsebin pri agenciji Pakt
  3. Kako se lotiti produkcije TikTok videa?
  4. Povzemimo

TikTok prinaša, kar smo čakali: možnost, da vsaki dobri vsebini uspe, kreativnost brez omejitev in nov prostor, kjer še ni prepozno za razcvet.

Kamorkoli se obrnemo, prej ali slej naletimo na vsebino s TikToka. Zdi se, da cel svet govori samo še o tem in da od tam prihajajo vse najbolj trendovske persone, ki jih občuduje mlado in staro. Kot vse novosti je tudi TikTok najprej posvojila mladež, zdaj pa je tam vse več zrelejše populacije ter zmeraj več podjetij in blagovnih znamk. Marketinške agencije se že specializirajo za to priljubljeno platformo in pomagajo znamkam ustvarjati vsebine ali iskati primerne ustvarjalce. Blagovne znamke, ki v Sloveniji ta kanal že dodobra izkoriščajo so na primer: Champion Slovenija, Zelene doline, McDonalds, Hit radio Center in še mnogi drugi, ki prihajajo z najrazličnejših področij.  Se sprašujete, kaj pa naj na TikToku počne vaše podjetje? Pri tem vam lahko pomaga marketinška agencija.

Zakaj se pojaviti na Tiktoku?

Zakaj se pojaviti na TikToku?

Zlato pravilo marketinga pravi, da je treba biti tam, kjer so tvoji kupci. Trenutno jih vse več drvi na TikTok, zato je prav, da jih tam pričakamo. Vsake toliko časa se pojavita kakšen produkt ali storitev, ki spremenita način, na katerega dojemamo svet. Apple je to storil z revolucionarno obliko mobilnega telefona, TikTok pa to dela z videom. Kratek pokončen video, ki je posnet in zmontiran na licu mesta, je osvojil svet, saj prinaša odmik od preveč lepih in idealno urejenih izdelkov na drugih družbenih omrežjih. TikTok prinaša, kar smo čakali: možnost, da vsaki dobri vsebini uspe, kreativnost brez omejitev in nov prostor, kjer še ni prepozno za razcvet.


Demokratizacija vsebine

Naveličani smo tega, da uspejo samo tisti, ki se rodijo z zlato žlico v ustih. Na družbenih omrežjih je to videti tako, da se objave prikazujejo le tistim, ki imajo popolne fotografije, ravno pravo število hashtagov, točno izbrane sledilce in v udejstvovanje na omrežjih vložijo toliko in toliko trdega dela. TikTok to filozofijo obrača na glavo. Ni pomembno, kdo si in od kod prihajaš. Če je vsebina zanimiva toliko, da pritegne poglede in sproži reakcije, se bo začela viralno prikazovati po vsem svetu. Tukaj ima vsak možnost, da ga opazijo. Za podobno število ogledov, kot jih lahko v nekaj urah dobimo na TikToku, bi morali drugod krepko seči v denarnico. To pa novim ustvarjalcem in mladim podjetjem zapira mnogo vrat. Zdaj imajo končno priložnost, da jih ljudje resnično opazijo. 


Kreativnost brez meja

Pozabite na zahtevno snemanje in montiranje. TikTok je aplikacija, ki združuje socialni medij in video editor. Vse, kar človek potrebuje, je telefon. Aplikacija je preprosta in intuitivna, tako da ni treba veliko časa, da se posnetek spremeni v viralno mojstrovino. Dodatno zabavo omogoča glasba, ki jo lahko uporabljamo, ne da bi skrbeli za avtorske pravice in lokalne omejitve. Knjižnica znotraj aplikacije ponuja nešteto možnosti za zabavne montaže, zvoke pa je mogoče shranjevati, zato da se lahko hitro priključimo trendom.

 Če je sprva TikTok veljal za prostor trapastih šal, je danes zrasel v izjemno kreativno okolje, ki daje dom glasbenikom, obrtnikom, komikom, edukatorjem in blagovnim znamkam, ki se s svetlobno hitrostjo učijo, kako prodajati, ne da bi prodajali.


Biti prvi med enakimi

Kljub izjemnim številkam uporabnikov je TikTok še vedno relativno prazno marketinško igrišče. Čeravno imamo znamke, ki so zelo aktivne na Instagramu ali Facebooku, jih na TikToku vendarle še ni, saj večinoma ne vedo, kakšne vsebine naj ustvarjajo za ta specifičen kanal. 

Če pogledamo še k marketinšlim agencijam, vidimo podobno. Medtem ko zna neka digitalna agencija odlično svetovati svojim strankam, kako se obnašati na socialnih medijih, ali pa jim celo pomaga pri ustvarjanju vsebin za TikTok, marsikatere med njimi na tem socialnem mrežju sploh ne bomo našli. Je kovačeva kobila tokrat res bosa? Agencija Pakt se je odločila narediti korak naprej in se podati v svet najbolj vročih video vsebin ta hip.

Kratek pokončen video, ki je posnet in zmontiran na licu mesta je osvojil svet.

Biti prvi med enakimi

Stebri TikTok vsebin pri agenciji Pakt


Kot pri vsakem socialnem omrežju je treba tudi za TikTok izdelati strategijo, ki nas vodi do kakovostnih vsebin in do končnega smisla. Zakaj se podati na TikTok? Za Pakt je odločitev relativno preprosta: ker tam še ni veliko slovenskih marketinških agencij, tiste, ki pa so, nimajo posebej viralnih vsebin. Tukaj se pojavi tisto vprašanje - kaj pa če smo tam med prvimi in začnemo delati vsebine, ki pritegnejo? Posledice so seveda lahko izjemne, vse pa temeljijo na večji prepoznavnosti, ki jo TikTok lahko omogoči z relativno majhnim vložkom.


Kaj pa so tiste vsebine, na katere Agencija Pakt stavi? Recept je koktajl sestavin, ki naj bi zanimale različno publiko:

  • zabavne vsebine, vezane na aktualne trende 
  • poučne vsebine z glavnih področij, ki jih Pakt pokriva: vsebinski marketing, socialna omrežja, foto in video produkcija, izdelava spletnih strani, tehnično ozadje marketinga ter prodaja
  • behind the scenes, ki pokrivajo zgodbe iz agencije, saj smo vendarle za imenom ljudje 
Kako se lotiti Tiktok vsebin

Kako se lotiti produkcije TikTok videa?


Vsebinski stebri nam pomagajo določiti, kaj bi radi sporočili svojim sledilcem in kako bomo to naredili. Za vsak video je treba prej pripraviti vsebino in scenarij, potem pa sledi še organizacija snemanja. Pojdimo po vrsti:


  • Zberemo ideje in se lotimo scenarija. O scenarijih, storyboardih in načrtovanju videa bomo kakšno rekli v prihodnjih člankih.
  • Določimo snemalni dan, zberemo vse igralce, rekvizite in snemalno opremo. Logistično je precej lažje, če posnamemo več materiala naenkrat
  • Urejanje videov je mogoče tudi z drugimi aplikacijami: InShot Final Cut, Canva …
  • Podnapisi so obvezni. Veliko ljudi gleda video vsebine brez zvoka - recimo na vlaku in ja, verjetno tudi med kakšnimi predavanji.
  • TikTok vsebine se da super reciklirati kot Instagram Reels ali YouTube Shorts. Work smart, not hard!
  • Objave na TikToku se da načrtovati tudi vnaprej


Povzemimo


Produkcija dobrih vsebin za TikTok se že spogleduje s produkcijo večjih in daljših video projektov. Toda v osnovi je TikTok orodje, ki omogoča hitro izdelavo vsebin, da ne zamudimo nobenega trenda. In prav zaradi svoje preproste filozofije omogoča, da dobre vsebine najdejo svoje gledalce. Uspehov, ki jih je mogoče doseči na tej platformi, se ne da ponoviti nikjer drugje. Zato je TikTok orodje, ki ga mora izkoristiti vsako podjetje. Marketinška agencija Pakt se uči iz svojih izkušenj in zelo dobro ve, kako se lotiti TikToka, zato lahko podjetjem ponudi pomoč, da preskočijo fazo učenja in poskušanja ter se lotijo ustvarjanja krasnih vsebin in uživajo v večji prepoznavnosti.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

E-novice Pakt

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.