UNIJA SMART ACCOUNTING - Kadrovska kampanja

UNIJA SMART ACCOUNTING

Kadrovska kampanja

V sodelovanju s podjetjem UNIJA d.o.o. smo zasnovali učinkovito kadrovsko oglaševalsko kampanjo, ki je vključevala grafično podobo za avtobusne oglase, jumbo plakate ter digitalne oglase na zaposlitvenem portalu mojedelo.com. Ključni cilj projekta je bil nagovoriti specifičen in kakovosten kadrovski profil (vodje oddelkov za računovodstvo in obračun plač) ter izpostaviti konkurenčne prednosti delodajalca, kot je možnost dela od doma. S poudarkom na bolečini vsakodnevne gneče v centru Ljubljane smo skozi premišljeno vizualno komunikacijo izpostavili edinstvene zaposlitvene prednosti, ki nagovarjajo ciljno publiko v trenutkih, ko jih to najbolj zadeva.

Cilji:

 

 Povečati prepoznavnost UNIJA d.o.o. kot privlačnega delodajalca za visoko izobražene strokovnjakinje s področja računovodstva in obračuna plač.

 

 Izpostaviti konkurenčne zaposlitvene prednosti podjetja (možnost dela od doma) ter jih jasno komunicirati ciljni publiki.

 

 Spodbuditi interes kakovostnih kadrov, ki trenutno niso aktivni iskalci zaposlitve, za menjavo delodajalca.
Kadrovska kampanja

Kampanja je bila prisotna na šestih izbranih lokacijah z jumbo plakati v Ljubljani, digitalni oglasi na portalu mojedelo.com pa so dosegli aktivne iskalce zaposlitve v ciljnem segmentu. Oglasi na avtobusih so učinkovito nagovarjali vsakodnevno mobilno ciljno skupino v prometnih konicah, kar je povečalo opaznost in prepoznavnost kampanje v ključnem geografskem območju.

Pristop

Glavni izziv je bil nagovoriti izjemno specifičen kadrovski segment na kreativen, a jasen način, s poudarkom na konkurenčnih prednostih delodajalca, ki jih konkurenca ne ponuja. Z osredotočenostjo na bolečino ciljne skupine (prometne konice v Ljubljani) smo pripravili vizualno in vsebinsko prilagojeno kampanjo, ki vzpostavlja emocionalno povezavo in spodbuja premislek o menjavi zaposlitve.


Ključne točke pristopa:

  • Jasna definicija ciljne skupine in njenih bolečin (promet, delo od doma).
  • Razvoj sporočil, ki izpostavljajo prednosti delodajalca v kontekstu vsakodnevnega življenja ciljne publike.
  • Oblikovanje prilagojenih kreativ za različne oglasne kanale (avtobusi, jumbo plakati, digitalni oglasi).
  • Povezava vizualne podobe z osvežitvijo grafične identitete podjetja, prilagojeno ciljni skupini (ženske, 38–45 let, visoko izobražen kader).
  • Sodelovanje z naročnikom skozi celoten proces za usklajeno izvedbo in konsistentno komunikacijo.
Digitalni marketing
Digitalna agencija

Rezultati

  • Uspešno izpostavili konkurenčne prednosti UNIJA d.o.o. kot delodajalca v vizualno privlačni in jasno sporočilni obliki.
  • Povečana prepoznavnost delodajalca med ciljno skupino kakovostnih kadrov v Ljubljani.
  • Dosežena visoka opaznost kampanje v prometnih konicah skozi zunanje oglaševanje (jumbo plakati in avtobusi).
  • Digitalni oglasi na zaposlitvenem portalu so učinkovito zajeli aktivne iskalce zaposlitve.
  • Okrepljena identiteta podjetja kot sodobnega in fleksibilnega delodajalca, prilagojenega potrebam ciljne skupine.

Storitve

  • Svetovanje / Zakup medijskega prostora
  • Oblikovanje / tisk
Digitalni marketing