REAM - Celostna kampanja ŠVICAM

REAM

Celostna kampanja ŠVICAM

V sodelovanju z naročnikom REAM d.o.o. smo zasnovali in izvedli odmevno nacionalno kampanjo ob pričetku sezone klimatskih naprav. Naročnikova želja je bila izpostaviti njihovo glavno dejavnost - prodajo klimatskih naprav. Ker je trg na tem področju izjemno konkurenčen smo uporabili inovativne marketinške pristope.

Cilji prenove:

 

 Povečanje vidnosti in prepoznavnosti blagovne znamke.

 

 Obsežna prisotnost na različnih medijskih kanalih.

 

 Jasno in močno osnovno sporočilo kampanje, ki nagovarja na duhovit način.

Samo na platformah Google in Meta smo v prvem tednu dosegli več kot 196.000 uporabnikov.

Pristop

Z uporabo digitalnega marketinga in prednjačenjem sporočil v obliki video zapisa smo razvili strategijo, ki vključuje vse sodobne kanale z visoko interakcijo s potencialnimi kupci.


Inovativni elementi kampanje so vključevali:

  • Brisačo kot simbolni element za odpravljanje potenja.
  • Produkcijsko izvedbo osrednjega video oglasa.
  • Majice za monterje, ki so se tematsko navezovale na sporočilo kampanje.
  • Interaktivni jumbo plakat v mestnem središču, ki je v vročem dnevu ponujal brisače mimoidočim in razkril osrednjo zgodbo kampanje.
Marketinška agencija
Digitalna agencija

Rezultati

Odzivi na kampanjo predstavljajo jasen indikator njene uspešnosti. Osrednji video je na platformi Facebook v samo nekaj dneh dosegel več kot 80.000 uporabnikov. Prav tako so se komentarji na objave, povezane s tematiko kampanje, na družbenih omrežjih povečali za več kot 300%. Video, ki prikazuje spontane odzive na jumbo plakat, si je v prvem tednu ogledalo več kot 26.000 ljudi. Vsebino so povzeli tudi drugi mediji, kar je prispevalo k organskemu doseganju kampanje. Zaradi številnih delitev je kampanja dosegla viralni učinek.

Storitve

  • Izdelava pristajalne strani
  • Spletno oglaševanje
  • Vodenje družbenih omrežij
  • Vsebinski marketing in strategija
  • E-mail marketing
  • Oblikovanje / tisk
  • Foto / video
  • Gverila oglaševanje
Digitalni marketing