Celostni marketing: ključ do rasti podjetij med 10 in 100 milijoni prometa

Ko podjetje doseže 10 ali 20 milijonov evrov prometa, marketing ni več le vprašanje oglasov in posameznih kampanj. Vodje marketinga in direktorji v srednjih ter večjih podjetjih se takrat srečajo z novimi izzivi: kako uskladiti marketing s prodajo, kako dokazati donosnost vlaganj in kako zagotoviti rast na vedno bolj konkurenčnem trgu.


V tem trenutku postane jasno, da klasičen pristop – najem več različnih agencij za posamezne storitve – ni dovolj. Potrebna je enotna strategija, ki marketing obravnava kot investicijo za rast podjetja, ne kot strošek.


Od oglasov k strategiji


Mnoga podjetja vlagajo v digitalno oglaševanje, prenavljajo spletne strani in izvajajo akcije na družbenih omrežjih. Rezultati pa pogosto ostanejo nepregledni. Prodajna ekipa ne ve, od kod prihajajo priložnosti, marketing ne zna dokazati svojega vpliva, vodstvo pa dvomi o smiselnosti vložkov.


Za podjetja z več milijoni prometa je to nevarna past. Brez jasne povezave med marketingom in prodajo se rast ustavi, konkurenca pa prevzame pobudo. Pravi odgovor je , kjer vsi kanali delujejo usklajeno, podprti z jasno strategijo, ki sledi poslovnim ciljem.


Ko marketing postane investicija


"Uspešen marketing ni strošek, temveč investicija, ki neposredno poganja rast podjetja."


Pri Paktu verjamemo, da je uspešen marketing neločljivo povezan z rastjo podjetja. Zato vedno začnemo pri poslovnih ciljih. Šele nato oblikujemo strategijo in izvedbo, ki poskrbita, da marketing neposredno podpira prodajo.


Naša prednost je, da podjetjem ponudimo vse pod eno streho – od strategije do izvedbe – kar pomeni:


  • preglednost nad rezultati,
  • nižje stroške,
  • prihranek časa,
  • hitrejše odločanje.


Primer iz prakse


Eden naših naročnikov, podjetje z 16 milijoni prometa, se je pred sodelovanjem soočal z razpršenimi aktivnostmi. Oglaševanje, spletna prisotnost in prodaja niso delovali povezano. Skupaj smo oblikovali enotno strategijo, uskladili komunikacijo in digitalni nastop ter vzpostavili sistem za merjenje učinkov.


"V dveh letih je podjetje doseglo 18 % rast prodaje – z jasno povezavo med marketinškimi aktivnostmi in poslovnimi rezultati."


To je dokaz, da rast ni rezultat ene kampanje, temveč sistematičnega pristopa, kjer marketing in prodaja delujeta kot eno.


Zakaj klasične agencije niso dovolj


Agencije so odlične, kadar podjetje potrebuje posamezno storitev. A podjetja z več kot 10 milijoni prometa potrebujejo več – potrebujejo integracijo. Vsak nepovezan izvajalec povečuje kompleksnost, dviguje stroške in otežuje merjenje rezultatov. Vodje marketinga se znajdete v vlogi koordinatorja, ki namesto strateškega dela usklajuje izvajalce in rešuje operativne zaplete.


Strateški partner ta bremena prevzame in poveže vse aktivnosti v enoten sistem. Tako se vi lahko osredotočite na odločitve, ki resnično vplivajo na prihodnost podjetja.


Dolgoročna rast zahteva partnerstvo


Rast ni posledica ene kampanje, ampak doslednega, usklajenega dela. Zato pri Paktu ne prodajamo posameznih storitev, temveč gradimo dolgoročna partnerstva. Le tako lahko zares razumemo poslovni model naročnika, prilagajamo strategijo spremembam trga in gradimo konkurenčno prednost, ki traja.


Podjetja, ki razumejo marketing kot investicijo, iščejo partnerja, ki zna povezati prodajo, marketing in komunikacijo v celoto. To je edini način, da marketing postane merljiv, pregleden in usmerjen v rast.


Ste pripravljeni na naslednjo stopnjo rasti?


Če ste direktor ali vodja marketinga v podjetju med 10 in 100 milijoni prometa, potem veste, da klasični oglasi in razpršene kampanje ne zadostujejo več. Potrebujete partnerja, ki bo marketing povezal z vašimi poslovnimi cilji in ga spremenil v orodje za trajno rast.


Pri Paktu smo zato več kot agencija. Smo strateški partner za rast podjetij, ki želijo jasne številke, preglednost in dolgoročno konkurenčno prednost.

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

Vnesite svoje ime *
Vnesite svoj elektronski naslov *

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.