Internet je od svojega nastanka igral ključno vlogo pri povezovanju ljudi po vsem svetu.
Medtem ko se temeljna potreba po človeški povezavi ni spremenila, se platforme in tehnologija razvijajo še danes. Družabna omrežja so postala vseprisotni del našega življenja, čas, ki ga vsak dan preživimo na družbenih medijih, pa narašča.
Zaradi vseh naštetih prednostih je vse več podjetij prisotno na družbenih omrežjih. Kjer komunicirajo in ustvarjajo lastne vsebine za svoje stranke. Seveda to zahteva ogromno truda, znanja in časa, zato večina podjetij najame marketinško agencijo in prepušča vodenje družbenih omrežij — strokovnjakom.
Uporaba družbenih omrežij v Sloveniji
Skupno št. slovenskih uporabnikov: 880.000 (leto 2019).
Po starosti:
-
13–18: 27.000
-
18–25: 170.000
-
25–40: 360.000
-
40–50: 260.000
-
50–65+: 140.000
Dnevno Facebook uporablja dobrih 70 % ali skoraj 620.000 ljudi v Sloveniji. Gre za podobno število ljudi, ki si v enem dnevu ogleda oddajo 24 ur in prebere izvod Slovenskih novic. Skupaj!
Primerjava:
Dnevni doseg gledalcev RTV 1: 657.000 v letu 2018 (vir).
Doseg bralcev izvoda Slovenskih novic: 314.000 v letu 2016 (vir).
Doseg bralcev izvoda Delo: 141.000 v letu 2016 (vir).
Skupno št. slovenskih uporabnikov: 440.000 (leto 2019).
Po starosti:
- 13–18: 33.000
- 18–25: 150.000
- 25–40: 200.000
- 40–50: 65.000
- 50–65+: 34.000
Statistični podatki, za leto 2019 (Facebook in Instagram) so pridobljeni preko orodja AdsManager (Facebook), pripravila marketinška agencija Pakt.
Podatki iz leta 2016:
Vir: Valicom.net
Facebook: (leto 2016)
- Št. uporabnikov: 833.500
- Tedenska raba: 767.500
- Dnevna raba: 594.500
Twitter: (leto 2016)
- Št. uporabnikov: 206.500
- Tedenska raba: 100.000
- Dnevna raba: 33.000
Instagram: (leto 2016)
- Št. uporabnikov: 180.500
- Tedenska raba: 126.500
- Dnevna raba: 26.000
Linkedin: (leto 2016)
- Št. uporabnikov: 135.500
- Tedenska raba: 59.500
- Dnevna raba: 11.000
Rast družbenih omrežij
Zakaj družbena omrežja?
Večina uporabnikov družbenih omrežij v svetovnem merilu (trenutno 3.2 milijarde) omrežja uporablja tudi za komunikacijo s svojimi najljubšimi znamkami in za spremljanje njihovih novosti.
Podobni rezultati se odražajo tudi v sloveniji.
Uporabniki svojega časa ne namenimo samo za povezovanje s prijatelji, temveč kar 80 % uporabnikov platforme — Instagram meni, da na omrežju nenehno odkriva nove izdelke in se prostovoljno povezuje s podjetji. Tukaj uporabniki odkrivajo nove ideje, podjetja in njihove produkte, ter se z njimi povezujejo!
Ali ste vedeli? Uporabniki danes podjetja preverijo tudi na družbenih omrežjih, v procesu nakupovanja (poskrbite, da bo vaš profil vedno aktiven).
Objave ter oglasi na družbenih omrežjih so ključni za pridobivanje prometa na spletno stran oz. spletne trgovine. Prisotnost podjetij na družbenih omrežjih garantirano poveča promet. Je ključni del vsakega prodajnega lijaka! Poleg tega pa predstavlja odličen način grajenja blagovne znamke (branding) in povezovanja z uporabniki.
Zaključek
Z informiranjem, povezovanjem in komunikacijo, družbena omrežja, podjetništvo spreminjajo v sodobno podjetništvo in predstavljajo enega izmed najpomembnejših kanalov v digitalnem marketingu in marketingu nasploh.
Družbena omrežja imajo danes trde temelje in so globoko ukoreninjena v družbo kot celoto. Tako za osebno kot poslovno rast, te mreže predstavljajo neverjetno priložnost in so nepogrešljiv del našega življenja.
Ali vaše podjetje že uporablja družbena omrežja? Če želite izkoristiti vse prednosti in povečati rast, prepoznavnost in prodajo se oglasite v digitalni agenciji Pakt.