Kako ustvariti vsebino, ki navdihuje?


Leta 2020, ob času, ko se je svet ustavil ob pandemiji koronavirusa, je športni gigant Nike predstavil kampanjo »You Can’t Stop Us«, ki je pritegnila pozornost ljudi po vsem svetu. V 90-sekundnem videoposnetku so bili predstavljeni športniki in posamezniki, ki so se trudili ostati aktivni kljub omejitvam, s katerimi so se soočali. Nike, znamka, znana po značilnem osebnem komunikacijskem jeziku, je še enkrat nagovorila in navdihnila milijone najrazličnejših ljudi po vsem svetu. Boste rekli, da je to samo posledica milijonov dolarjev, evrov, juanov ..., ki jih lahko vloži v marketing?


Brez dobre vsebine bi bilo bogastvo, vloženo v oglaševanje, vrženo stran.


Uspeh kampanje je dokazal, da lahko pripovedovanje zgodb z močnimi čustvenimi elementi in pozitivnimi sporočili ustvari globoko povezavo med blagovno znamko in njenim občinstvom.


Pomen komunikacije v marketingu


V svetu, kjer umetna inteligenca danes hitro generira morda neosebne, a vse pogosteje vsaj jezikovno čisto korektne vsebine, je ključnega pomena, da se podjetja osredotočijo na edinstvene in privlačne zgodbe. Izstopati morajo s svojim značajem in sporočilom, saj tekmujejo za svoj delež na trgu z vse več konkurenti – in umetno generiranimi sporočili.


Privlačne kampanje, katerih sporočilo se ohrani še dolgo potem, ko so si že vsi ogledali video na spletu in ko se je že zdavnaj odluščil oglas z obcestnega panoja, pokažejo pravi karakter podjetja ali njegove znamke. In ta karakter je tisti, ki na dolgi rok poveže podjetje z njegovo publiko.


Ključni elementi uspešnega pripovedovanja zgodb


Pri Agenciji Pakt verjamemo, da je uspešna komunikacija temelj za uspešno pripovedovanje zgodb. Naša filozofija se vrti okoli treh ključnih elementov:


POGOVARJATI SE, RAZUMETI in SI ZAUPATI.


V prvem koraku se osredotočamo na odprto in iskreno komunikacijo s podjetjem, s katerim delamo. Vsaka blagovna znamka ima svoje sporočilo, vrednote in identiteto, ki jih mora izraziti.


Pomembno je, da se pogovorimo in razumemo, kaj podjetje želi sporočiti in kako želi, da ga zaznavajo njegove stranke.


Ko se pogovarjamo, se trudimo razumeti, kakšne so potrebe in želja strank. To vključuje raziskovanje njihovega obnašanja, interesov in vrednot. Včasih naročnik v svoji osredotočenosti na svoje produkte in storitve spregleda kak drobec in lahko izgubi stik s publiko. Tu pomagamo in ga znova povežemo s tistimi, ki jih nagovarja.


Predvsem pa si zaupamo. Zaupanje je ključno pri gradnji dolgotrajnih odnosov. Ko podjetje in agencija delita skupne cilje in vrednote, ustvarjata polje za dialog, v katere, se prebujajo sveže ideje. In kaj te prinesejo? Boljše rezultate.


Ustvarjanje edinstvenih vsebin


Osredotočamo se na inovativne pristope, ki našim strankam omogočajo, da na trgu izstopajo. Uporabljamo različne kreativne tehnike in orodja, ki nam omogočajo, da pripovedujemo zgodbe na način, ki se dotakne čustev in vzbudi zanimanje. To ne pomeni nujno, da si želimo biti vselej najglasnejši, najbolj vpadljivi, najbolj zabavni. Niso vsa podjetja enaka. Držimo pa se istih načel, ki nas vodijo k dobrim rezultatom.


Združili smo jih v štiri točke.


1. Poiščemo pristne zgodbe in junake.

Izmišljena imena, fotografije »zdravnikov«, »strokovnjakov«, »strank« s Shutterstocka in stavki, ki jih producira »chat«, na dolgi rok ne morejo prepričati.


2. Ustvarimo privlačne podobe.

Svet se vrti vse hitreje. Z dobrimi »vizuali« pridobimo pozornost uporabnika in si odpremo vrata za priložnost, da mu povemo zgodbo podjetja, s katerim pišemo zgodbo.


3. Vključimo čustva.

Nikejev primer iz uvoda kaže, kaj lahko povzročijo čustveni elementi. Uporabniki, stranke, tisti, za katere si prizadevamo, da zaupajo podjetju in znamki, niso roboti, ampak živi ljudje. Dovzetni so za dobre zgodbe, razumejo izzive, predvsem pa si želijo iskrenost.


4. Ves čas komuniciramo.

Ko vaše podjetje izbere agencijo Pakt, se iz stranke spremeni v partnerja in sogovornika. Skupaj vemo več, skupaj se domislimo več svežih zamisli. Bolje jih znamo uresničiti in bolj objektivno znamo oceniti rezultate.


Pridružite se nam na tej poti in odkrijte, kako lahko skupaj ustvarimo zgodbe, ki bodo navdihnile tudi vaše občinstvo.


»Nič ne more ustaviti tega, kar lahko naredimo skupaj.«

Prijava na e-novice

UPORABNI NASVETI, AKTUALNE NOVOSTI, AKCIJE IN MNOGO VEČ!

Vnesite svoje ime *
Vnesite svoj elektronski naslov *

Soglašam, da sme upravitelj strani podatke obdelovati z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za naše storitve, spremljanja moje aktivnosti ter za potrebe komunikacije.

Agencija Pakt

Izberite agencija Pakt

Sodobna marketinška agencija z neverjetnimi rezultati. Naš cilj je izstopati ter trgu dodati svežino, enostavnost in kvaliteto. Tukaj smo za vas, da vam pomagamo uspeti in rasti.