Zavod Atopika - Celostna kampanja

Zavod Atopika

Celostna kampanja

BOLEZEN, KI ZAREŽE GLOBOKO je glavno sporočilo odmevne nacionalne kampanje, ki smo jo zasnovali v sodelovanju z neprofitno organizacijo Zavodom Atopika. Želja naročnika je bila osvetlili to razširjeno in perečo zdravstveno situacijo ter položili temelje za doseganje korenitih sprememb na tem področju v nadaljevanju - kar nam je brez dvoma uspelo.

Cilji prenove:

 

 Opolnomočiti bolnike z atopijskim dermatitisom in jim dati glas.

 

 V dolgoročnem smislu doseči korenite spremembe pri dojemanju in obravnavi bolezni.

 

 O tej bolezni ozaveščati splošno javnost.

Obisk na Facebook strani Zavoda Atopika se je v času kampanje povečal za 127 %, na Instagramu pa kar za 148 %.

Pristop do dela

Izziv, s katerim smo se hitro srečali, so bila omejena sredstva naročnika - neprofitne organizacije. Da bi zastavljene cilje dosegli, smo za izvedbo uporabili kreativni kapital agencije in jo zapeljali celostno preko različnih digitalnih kanalov.


  • Ob odličnem sodelovanju z naročnikom smo zasnovali jasno in emocialno močno sporočilo, vizualno izstopajočo kreativo ter z dejstvi in osebnimi izkušnjami podkrepljen video, v katerem so nastopale bolnice.
  • To troje smo umestili v center pristajalne strani: atopijski-dermatitis.si - ki je tudi glavna “pristajalna steza” kampanje.
  • Na pristajalno stran smo ljudi pripeljali iz oglasov, objav na družbenih omrežjih, preko city-light plakatov po celotni Sloveniji in celo oglasnih sporočil, ki so jih ljudje lahko videli na avtobusih. 
Marketinška agencija
Digitalna agencija

Rezultati

Odziv ljudi na kampanjo je jasen znak njene uspešnosti.


  • V njej so je prepoznalo ogromno ljudi, ki s tegobami atopijskega dermatitisa živijo 24/7 in so se morda prvič v življenju počutili slišane in opažene.
  • Ljudje so tematiko, s katero se običajno srečujejo za zaprtimi vrati, lahko videli na citylight plakatih, oglasih na avtobusih, spletnih oglasih in družbenih omrežjih - kar je pomemben korak k “normaliziranju” tematike.
  • Obisk na Facebook strani Zavoda Atopika se je v času kampanje povečal za 127 %, na Instagramu pa za 148 %.
  • S pomočjo obrazca na spletni strani je Zavod Atopika pridobil konkretne informacije s strani bolnikov ter predloge za spremembe, ki so postali temelj in nakazali smer za nadaljnje udejstvovanje te organizacije.

Storitve

  • Izdelava spletnih strani
  • Spletno oglaševanje
  • Vodenje družbenih omrežij
  • Vsebinski marketing in strategija
  • Oblikovanje / tisk
  • Foto / video
Digitalni marketing

"Agencija Pakt je inovativna mlada agencija z mladim in kreativnim teamom. Za nas so oblikovali izjemno odmevno nacionalno kampanjo ozaveščanja o atopijskem dermatitisu. V podjetju so nam namenili veliko časa in truda, medtem ko so nas spoznavali, ugotavijali nase potrebe in kreirali ideje. Zelo smo zadovoljni s skupnim sodelovanjem in jih z veseljem priporočam."

 

- Tina, Zavod Atopika