Mitol - Sejemski prostor + Branding

Mitol

Sejemski prostor + Branding

Slogan "KEEPING THINGS TOGETHER" smo spretno vkomponirali v oblikovno rdečo nit sejemskega nastopa za našega naročnika, slovensko podjetje Mitol d.o.o. iz Sežane. Naročnik je želel izpostaviti svoj glavni prodajni program in kot dodaten izziv predstaviti novo linijo okolju prijaznih rešitev.

Cilji prenove:

 

 Razviti oblikovno zasnovo za sejemski nastop, ki bo skozi različne vsebine deloval celostno.

 

 Ustvariti novo oblikovno linijo za okolju prijazne rešitve.

 

 Aktivno komunicirati na digitalnih kanalih med trajanjem sejma in po njegovem zaključku.

Za potrebe sejma smo pripravili več kot 43 m² površin, namenjenih oblikovanju in tisku.

Pristop

Na začetku projekta je naročnik izrazil željo po vključitvi novega prodajnega segmenta, pri čemer smo ohranili oblikovalske smernice celostne podobe podjetja. Ker nekateri elementi še niso bili predefinirani, je naša kreativna ekipa razvila nove oblikovne rešitve, ki so bile uporabljene tudi po zaključku sejma.


  • Kot osrednji grafični element smo uporabili linijo, ki kot povezovalni element (lepilo) zagotavlja celostno podobo sejemske predstavitve.
  • Novo linijo okolju prijaznih rešitev smo predstavili na vizualno izstopajoč način z uporabo drugačne tehnične izvedbe.
  • Naročniku smo v dnevih pred in po sejmu nudili podporo z objavami na družbenih omrežjih.
Marketinška agencija
Digitalna agencija

Rezultati

Oblikovne rešitve so pritegnile pozornost mnogih dolgoletnih partnerjev naročnika. Zasnova sejemskega prostora je nudila intimno okolje za sklepanje novih poslovnih dogovorov. Obiskovalci sejma so se dlje časa zadržali pri video predstavitvi nove linije okolju prijaznih rešitev, kar je sprožilo pozitivne odzive na družbenih omrežjih.

Storitve

  • Oblikovanje
  • Video produkcija
  • Vodenje družbenih omrežij
  • Vsebinski marketing in strategija
Digitalni marketing