Heka interier - Prenova spletne trgovine

Heka interier

Prenova spletne trgovine

V sodelovanju z vodilnim slovenskim proizvajalcem pisarniških stolov in opreme, HIT PRELESS d.o.o. (Heka interier), smo izvedli obsežno prenovo njihove spletne trgovine. Ustvarili smo sodobno in intuitivno platformo, ki služi tako B2C kot B2B uporabnikom. Naša osredotočenost je bila na razvoju trgovine, ki ne le izpolnjuje najnovejše oblikovalske in tehnološke standarde, ampak prav tako zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo, optimizirano hitrost nalaganja ter učinkovitost, s čimer povečujemo prepoznavnost in prodajno učinkovitost.

Cilji prenove:

 

Izdelava moderne spletne trgovine.

 

Optimizacija uporabniške izkušnje.

 

Izboljšanje spletne optimizacije (SEO).
Prenova spletne trgovine

Prenova spletne trgovine je prinesla do 60% izboljšanje po merilih Google PageSpeed Insights orodja, kar vključuje metrike: hitrost strani, najboljše postopke, dostopnost in SEO.

Pristop do dela

Pri prenovi spletne trgovine za HIT PRELESS d.o.o. (Heka Interier) smo združili tehnično dovršenost z uporabniško usmerjenim dizajnom, da bi zadovoljili tako B2C kot B2B segmente trga.


  • Dvojna verzija trgovine: Razvili smo dve ločeni verziji spletne trgovine – B2C verzijo z zlato temo za neposredne nakupe in B2B verzijo v modri temi, ki deluje kot spletni katalog za poslovne uporabnike.
  • Tesno sodelovanje z naročnikom: Ves čas razvoja smo tesno sodelovali z naročnikom, da smo zagotovili, da so vse funkcije in oblikovne rešitve skladne z njihovimi potrebami in cilji.
  • Uporaba napredne tehnologije: Uporabili smo platformo WordPress z temo Flatsome, kar zagotavlja hitro nalaganje strani in vrhunsko uporabniško izkušnjo.
Marketinška agencija
Digitalna agencija

Rezultati

  • Izboljšanje uporabniške izkušnje: Prenova je izboljšala percepcijo uporabniške izkušnje in dostopnosti.
  • Večja prepoznavnost blagovne znamke: SEO optimizacija je okrepila spletno vidnost in prispevala k višji rangiranosti v iskalnikih.
  • Povečanje prometa in prodaje: Sodobna zasnova spletne strani je spodbudila večji obisk in interakcijo, kar je pozitivno vplivalo na prodajne rezultate.
  • Zbiranje in analiza povratnih informacij: Implementirani mehanizmi za povratne informacije so izboljšali razumevanje potreb in želja uporabnikov.

Storitve

  • Izdelava spletnih trgovin
  • Spletno oblikovanje
  • Spletna optimizacija (SEO)
  • Marketinška avtomatizacija
  • Vsebinski marketing in strategija
Digitalni marketing