Izdelava vizitk, oblikovanje vizitk in tisk vizitk.
“Premium vizitke (izredna kvaliteta in preciznost), za nepozaben prvi vtis ...”
Največ za vaš denar
Tisk in oblikovanje
Ponudba, kot nikjer drugje
Prihranite čas in denar
Strokovnjak na dosegu roke
Vse na enem mestu
Hiter proces in dostava
Več kot 15 let izkušenj
Najboljši v Sloveniji
stopite v stik
Le še korak vas loči, do povezave z našo agencijo. Vprašajte nas karkoli, veselimo se vas in novih povezav. Kako vam lahko pomagamo?
Veselimo se vas! Pokličite nas na 01 563 72 28 , nam pišite direktno na email naslov info@pakt.si ali pa nam pošljite povpraševanje preko kontaktnega obrazca. Hvala!
Doprinos
“Ker veste, da si zaslužite najboljše.”
Vrhunski materiali
Najboljša kombinacija med težo papirja in trdoto. Kvaliteta, ki jo lahko občutite.
Popoln spekter barv
Krasne barve, ki vas bodo v celoti očarale, žive in obstojne.
Grafični oblikovalec
Vsaka vizitka je unikatna in posebej oblikovana iz strani grafičnega oblikovalca.
Prvi vtis
Premium vizitka, ustvarjena za izjemen prvi vtis.
Novost
Prvič v Sloveniji lahko izbirate med že v naprej pripravljenih predlogah/vzorcih vizitk in si tako še dodatno znižate ceno. Vsaka predloga je delo profesionalnega grafičnega oblikovalca.
Zakaj je vizitka najmočnejše marketinško orodje?
Vizitke so najučinkovitejše orodje za povezovanje, promocijo in trženje. V prispevku boste izvedeli vse o vizitkah in zakaj jih nujno potrebujete že danes ...
“V tem članku boste izvedeli vse, kar morate vedeti o vizitkah, še preden začnete z njihovo izdelavo. Vmes pa boste našli še koristne nasvete in ostale zanimive informacije.“
Da bi razumeli, zakaj ljudje uporabljamo vizitke, morate najprej vedeti, kaj vizitka je. V slovarju SSKJ je vizitka opredeljena kot "kartonček z imenom, naslovom lastnika".
Samo s to definicijo veste, da je vizitka konkreten način za izmenjavo podatkov o podjetju, kot so ime podjetja, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov in spletni naslov.
Toda za vas te male fizične kartice povzročijo veliko več, kot le predstavitev informacij na papirju. Vizitke vizualno predstavljajo vaše podjetje, identiteto in profesionalnost vas in vaše blagovne znamke.
Morda se vam zaradi digitalizacije in tehnološkega napredka zdi, da vizitke niso več kar so bile, pa vas odgovor lahko precej preseneti.
Ljudje še naprej ustvarjamo milijarde poslovnih kartic letno, povsod po svetu. Zakaj? Ker ostajajo najbolj uporabno orodje za osebno povezovanje, s strankami, sogovorniki, kupci in za promocijo vaše blagovne znamke, kljub napredku na področju tehnologije in vzpenjanju družbenih omrežij, kot je npr. LinkedIn.
“Vse se vrti okrog ljudi, posel vodimo ljudje, posel je namenjen ljudem in uspeh dosežemo s povezovanjem. Vizitka je v tem procesu ključna!”
Človeški spomin je v določenih situacijah relativno slab. Kolikokrat ste koga srečali in se večino pogovora osredotočali na to kaj povedati in še v isti sekundi pozabili, kako je sogovorcu ime? Kaj šele, da bi se spomnili telefonske številke sogovorca, čez 2 meseca, ko potrebujete njegovo storitev? Vsak uspešen podjetnik zato zmeraj hrani vizitko in jo izvleče, ko jo potrebuje.
No, ne. Tukaj je nekaj hitrih razlogov zakaj bi jih morali ves čas imeti poln žep:
Če nekoga osebno srečate, pogledate na telefon in začnete pisati zapiske, se lahko zdi nesramen in nepovezan. V (poslovnem) pogovoru se moraš nasmehniti, narediti stik z očmi in se dobro pogovarjati, telefon moramo preprosto odložiti!
Vizitke so poceni, prenosne in enostavne, zato ni nobenega razloga, da jih ne bi imeli. Čeprav imate e-pošto, LinkedIn, Facebook, Instagram in Twitter, bodo ljudje vseeno pričakovali, da imate tudi vizitko. Vizitke so orodje, ki se preda iz roke v roko, osebi pa predaš vse informacije, ki jih potrebuje za poslovanje z vami.
Dva posameznika s svojimi glavami, pokopanimi v telefonih, ki tipkajo, ne bosta ustvarila nikakršnega pomembnega spomina na srečanje. Če že, lahko po pogovoru preprosto prenesete podatke iz vizitke v svojo mobilno napravo.
Mitchell Friedman, dekan za študentske zadeve in razvoj kariere na šoli Presidio, pojasnjuje:
"... ko srečate osebo na poslovnem dogodku, si pridobite njihovo vizitko. Morda si celo zapišite napotek ali dva na hrbtni strani vizitke o ključnih točkah pogovora. Tako se boste zmeraj spomnili pogovora."
Lahko vas pripelje do nove zaposlitve, odličnega poslovnega partnerstva ali preprosto pomaga vašemu podjetju zaslužiti denar. Pomislite na situacijo, ko ste na sestanku, sejmu ali konferenci ... Nenadoma opazite nekoga, ki bi lahko bil potencialna stranka. Kaj storite? Predstavite se in opišite kaj počnete, vendar boste v določenem trenutku morali posredovati vaše kontaktne podatke. Poslovna vizitka vam prihrani čas, z njo pa pokažete tudi svojo profesionalnost.
Ne samo, da je vaš prvi vtis pomemben, vizitke zagotavljajo oprijemljive podatke za druge. Pisateljica Sarah Brooks na uspešnem blogu pojasnjuje, da vizitke ljudem dajejo nekaj fizičnega/oprijemljivega, da se pozneje pozna, pri odločitvi, da želijo vaš izdelek ali storitev:
"Vizitke postavljajo obraz v posel - ko si izmenjate vizitko, si vas bodo osebe zapomnile in vas obdržale v mislih/glavi. Čeprav morda ne potrebujejo vašega izdelka ali storitev danes, lahko pride čas, ko ga bodo potrebovale, in upajmo, da bodo takrat imele našo vizitko in poklicale, v ostalem primeru se bodo morale spomniti vašega imena in vas najti na spletu."
Odlično je, če imate spletno stran, vendar tiskar Shaun Caldwell na svojem spletnem dnevniku LinkedIn pojasnjuje, da imajo vizitke določene bonitete:
"Vizitke so zmeraj dostopne, tudi ko ni interneta. Vašo vizitko si lahko ogledate ne glede na to, kje se nahajate, celo v primerih, ko je treba mobilne telefone in druge naprave izključiti, na primer na vožnji z letalom ali v bolnišnici. Vaša vizitka vedno dela za vas."
Naročite svoje vizitke še danes!
Premium vizitke
Na svojo vizitko dodajte le informacije, ki so nujne! Vsekakor si ne želite, da se tiste najpomembnejše informacije izgubijo v zmešnjavi besed in številk. Na vizitki nujno potrebujete svoje ime, priimek, naziv, skupaj z imenom vašega podjetja. Navedite tudi svojo poslovno telefonsko številko, elektronsko pošto, spletno mesto in po možnosti lokacijo vašega podjetja.
Na ameriškem blogu za upravljanje malih podjetij, pisatelj in izvršni direktor GrowBiz Media Rieva Lesonsky deli nekaj drugih nasvetov o tem, kako je potrebno razmišljati, ko izdelujete svojo vizitko:
Porabite več za kvaliteto: zelo poceni lahko kupite osnovne vizitke, vendar boste morda želeli razmisliti o sporočilu, ki ga pošiljate s poceni papirjem, tiskom in oblikovanjem. Ko vzpostavite povezavo preko vizitke, si ne želite, da bi bila vaša blagovna znamka povezana z besedo poceni/cenene ...
Razmislite o strokovni pomoči: Eden od načinov za zagotovitev, da boste dobili tisto, kar potrebujete, je najem profesionalca. Ne obrnite se na prvega tiskarja, vizitke so veliko več kot samo tisk! Izberite agencijo, ki se spozna na celoten spekter poslovanja in marketinga (agencija Pakt)
Za nova podjetja: Ljudje damo pozornost podjetjem, za katere menimo, da so zaupanja vredna. Ko se soočamo s podjetji, ki nimajo dobro znanih imen ali dolgoletnega ugleda, ocenjujemo poslovanje po njegovem videzu (in o tem, kar drugi ljudje pravijo o tem). Vizitka je lahko priložnost za vstop k velikim!
Ne zadovoljite se s cenenimi vizitkami, se ne izplača, na dolgi rok boste s kvalitetnimi vizitkami dobili veliko več kot si lahko predstavljate! Vprašajte se ali res želite vaši potencialni stranki ponuditi vizitko za 0,20 centov? Pokažite svoj slog in standard, pokažite kdo ste in kaj veljate.
Ključni faktorji, zakaj potrebujete profesionalnega oblikovalca in tiskarja za vaše vizitke!
Grafični oblikovalec Rok Štupar (agencija Pakt) pravi:
Oblikovalec mora vedeti osnovne zakonitosti oblikovanja vizitk. To so optimalna velikost tipografije in njihov medsebojni odnos (Ime in priimek 1. plan, naziv 2. in nato podatki v tretjem planu, itd). Pomembno je, kakšno črkovno družino izbrati glede na specifično velikost vizitke kot medija (serifno ali sans-serifno), paziti mora na barvno kompozicijo in odmik vsebine od robov porezave.
Oblikovalec mora poznati tehnične omejitve pri posamezni tehniki tiska (digitalni, offset, ali kateri koli drug tisk - razlike so v barvnem razponu, kontrastih in zmožnostih natančne reprodukcije) in temu prilagoditi dizajn. Biti pazljiv na morebitne dodelave in imeti to v mislih že med samim oblikovanjem, odvisno kakšen efekt želimo doseči (laminacija, mat, svetleča, zaobljeni robovi itd). Nenazadnje pa poznati in prepoznati minimalno sprejemljivo kakovost vhodnih datotek (logotip, ikone, ozadja itd).
Za konec pa še pravilen izvoz v pravem barvnem prostoru, s pripetim profilom in dodatki za porezavo.
Tiskar mora vedeti kateri papir bo uporabil, saj ima na voljo različne tipe: premazni ali nepremazni ter glajeni, ki dajo različne učinke končnemu produktu. Izbira prave gramature papirja, večino tiskarjev še vedno izbere zgolj 280 ali 300g/m2 papir zaradi cenovne razlike. K efektu prestiža doda tudi dodelava - največkrat je to laminacijska zaščita (mat, gloss ali efekt “gume” anti-scratch). Omeniti velja tudi poznavanje zmožnosti RIP (raster image processing) naprave in tiskalnika, za kar najboljši možen izpis. Tudi tu je preciznost ključnega pomena, opozoril bi na obojestranski tisk (ujemanje 1. in zadnje strani) ter končna porezava vizitk.
#1
Mreženje pomeni vzpostavljanje pristnih povezav. Pošiljanje kontaktnih informacij prek besedila ali e-pošte deluje, vendar je izjemno brezosebno. Sodelovanje preko očesnega stika in dejanski pogovor je tisto, kje/kako se začnejo resnični odnosi.
#2
E-poštni marketing, optimizacija za spletne iskalnike iskalnike (seo) in plačani mediji so izredno efektivni za privabljanje potencialnih strank, vendar še vedno niso tako učinkoviti kot osebni sestanek, zapečaten s prijemom, skupaj z izmenjavo vizitk. Do potencialnega stika lahko pride kadarkoli - sejmi, srečanja, konference, sestanki, itd. - zato se oborožite s poslovnimi vizitkami v vsakem trenutku, tako boste zagotovili, da nikoli ne boste zamudili priložnosti za dragoceno poslovno povezavo.
#3
Morda ste že slišali za rek, ki pravi takole: "prvi vtis je zadnji vtis" in verjemite, vaša vizitka igra neprecenljivo vlogo pri prvem vtisu vas in vašega podjetja/blagovne znamke. Ko spoznate nekoga, pomembnega, si boste vsekakor želeli, da odide s posebnim prvim vtisom. Nepozabna vizitka bo naredila veliko več kot samo predaja e-poštnega naslova ali telefonske številke. Ker so vizitke del vaše predstavitve, so pomembne za prvi vtis. Privlačna poslovna vizitka z vsemi ustreznimi kontaktnimi informacijami je rezultat, ki ostane v spominu tudi po prvem sestanku. Poslovne vizitke lahko povečajo verodostojnost, saj lahko ustvarijo občutek za profesionalnost in legitimnost vašega podjetja.
#4
Vizitka je fizični predmet, ki ga pridobi potencialna oseba. Vaša blagovna znamka tako ostane z njim. Če se srečate s prospekti in izmenjate e-poštne naslove in telefonske številke in jih shranite v mobilni telefon - se tam tudi konča. Če oddate kreativno vizitko, ki naredi velik vtis, jo bo oseba verjetno prikazala tudi drugim ljudem - tako, bodo vizitke "same" tržile za vas.
#5
Poslovne vizitke so razmeroma poceni napram ostalim oblikam trženja, zaradi česar so neverjetno učinkovito marketinško orodje (tudi stroškovno).
#6
Vizitke lahko gredo z vami kamorkoli, zaradi česar so ključno orodje za trženje (prav tako ne potrebujejo interneta). Če se pogosto udeležujete sejmov ali poslovnih konvencij, lahko na primer vizitke olajšajo proces vzpostavljanja in vzdrževanja stikov, ki lahko vodijo v prihodnje poslovne priložnosti. Vizitke imejte vedno pri roki in ob vsaki priložnosti promovirajte svoje poslovanje vsem, s katerimi se srečujete.
Ta mali papirnati pravokotnik je še vedno najhitrejši in najpreprostejši način za izmenjavo kontaktnih informacij. In niti ves napredek, niti digitalna doba jim ne more do živega. Vizitka je še zmeraj eden izmed najboljših načinov, kako deliti informacije, se povezovati in promovirati svoje podjetje oz. poslovanje.
Cenik
Za vas oblikujemo popolnoma unikatno vizitko.
127€
Premium oblikovanje
Možnost tiska
Izberite premium predlogo in izdelajte svojo vizitko.
Popularno
Premium predloge
Premium tisk
Plastifikacija
50gsm papir
84x55mm
Že imate oblikovano vizitko? Naročite samo premium tisk.
109€
Premium tisk
Plastifikacija
350gsm papir
84x55mm