Poskrbite za poseben in nepozaben prvi vtis

Zakaj je vizitka najmočnejše marketinško orodje?

“V tem članku boste izvedeli vse, kar morate vedeti o vizitkah, še preden začnete z njihovo izdelavo. Vmes pa boste našli še koristne nasvete in ostale zanimive informacije.“

Izdelava vizitk

Poglavja vsebine:

  1. Ali je vizitka mrtva?
  2. Kaj pravijo drugi o pomenu vizitk?
  3. Ključne informacije na vizitki in katerih se izogniti?
  4. Izdelajte najbolj kvalitetne in impresivne vizitke!
  5. 6 razlogov, zakaj vizitke potrebujete že danes!

Pomen in namen vizitk

Da bi razumeli, zakaj ljudje uporabljamo vizitke, morate najprej vedeti, kaj vizitka je. V slovarju SSKJ je vizitka opredeljena kot "kartonček z imenom, naslovom lastnika".

Samo s to definicijo veste, da je vizitka konkreten način za izmenjavo podatkov o podjetju, kot so ime podjetja, naslov, telefonska številka, e-poštni naslov in spletni naslov.

Toda za vas te male fizične kartice povzročijo veliko več, kot le predstavitev informacij na papirju. Vizitke vizualno predstavljajo vaše podjetje, identiteto in profesionalnost vas in vaše blagovne znamke.

Kako vizitka deluje?

  • Ljudem sporoča vaše ime in ime vašega podjetja.
  • Zagotavlja vaše kontaktne podatke.
  • Ljudem omogoča, da vedo, kaj delate, in v nekaterih primerih, za koga.
  • Pomaga vam z blagovno znamko in daje idejo o vašem slogu in osebnosti.
  • Sporoča lahko, da ste iznajdljivi, ustvarjalni in profesionalni.
  • Lahko je nepozabna glede na unikatnost, oblikovanje in kvaliteto.
  • Deluje takoj, ko jo nekomu predate.
  • Vizitka se lahko širi/preda naprej (od ljudi do ljudi).
  • Je prenosna in majhna, lahko jo hranite v žepu, torbici, denarnici oz. kjerkoli.
  • Deluje tudi brez internetne povezave.
  • Z vizitko pokažete pozornost in spoštovanje.
  • Pomaga pri prebijanju "ledu" na sestankih in je lahko tema pogovora.
  • To je najbolj učinkovito promocijsko orodje, ki jo lahko imate (tudi stroškovno).
Poceni ali drage vizitke?

Ali je vizitka mrtva?

Morda se vam zaradi digitalizacije in tehnološkega napredka zdi, da vizitke niso več kar so bile, pa vas odgovor lahko precej preseneti.

Ljudje še naprej ustvarjamo milijarde poslovnih kartic letno, povsod po svetu. Zakaj? Ker ostajajo najbolj uporabno orodje za osebno povezovanje, s strankami, sogovorniki, kupci in za promocijo vaše blagovne znamke, kljub napredku na področju tehnologije in vzpenjanju družbenih omrežij, kot je npr. LinkedIn.

Vse se vrti okrog ljudi, posel vodimo ljudje, posel je namenjen ljudem in uspeh dosežemo s povezovanjem. Vizitka je v tem procesu ključna!

Človeški spomin je v določenih situacijah relativno slab. Kolikokrat ste koga srečali in se večino pogovora osredotočali na to kaj povedati in še v isti sekundi pozabili, kako je sogovorcu ime? Kaj šele, da bi se spomnili telefonske številke sogovorca, čez 2 meseca, ko potrebujete njegovo storitev? Vsak uspešen podjetnik zato zmeraj hrani vizitko in jo izvleče, ko jo potrebuje.

Ali ni tradicionalna vizitka odvečna ali vsaj staromodna?

Izdelava vizitk doma (konfigurator)

No, ne. Tukaj je nekaj hitrih razlogov zakaj bi jih morali ves čas imeti poln žep:

  1. Vse kar danes počnemo v podjetju je digitalno - pošiljanje pošte, podpisovanje pogodb, sodelovanje na sestankih, celo mreženje. Poslovna vizitka je ena stvar, ki že vrsto let ostaja enaka in je digitalno ne bo nikoli v celoti nadomestilo.
  2. Kljub relativno majhni velikosti je vizitka lahko ključnega pomena za razvoj vašega podjetja.
  3. Vizitke so lahko zelo personalizirana oblika trženja.
  4. Vizitke delujejo tudi kot velik ledolomilec, ko je treba prebiti prvi led na sestanku.
  5. Zdaj je lažje naročiti vizitke kot kdaj koli prej.
  6. Vizitke nam lahko na enem mestu, oblikujejo in natisnejo.
  7. Oblikovanje vizitke v barvi, velikosti, obliki in kakovosti - je postalo bolj ustvarjalno in impresivno.
  8. Vizitke lahko danes izdelate tudi preko predhodno izdelanih predlog/vzorcev (profesionalnih oblikovalcev) in tako prihranite pri stroških.
  9. Njihove različne možnosti oblikovanja ponujajo tudi številne priložnosti za kreativno promocijo vašega podjetja.

Končno tudi v Sloveniji!

Izredno kvalitetne, premium vizitke.

Zakaj ne bi stikov hranili kar v telefonu?

Če nekoga osebno srečate, pogledate na telefon in začnete pisati zapiske, se lahko zdi nesramen in nepovezan. V (poslovnem) pogovoru se moraš nasmehniti, narediti stik z očmi in se dobro pogovarjati, telefon moramo preprosto odložiti!

Vizitke so poceni, prenosne in enostavne, zato ni nobenega razloga, da jih ne bi imeli. Čeprav imate e-pošto, LinkedIn, Facebook, Instagram in Twitter, bodo ljudje vseeno pričakovali, da imate tudi vizitko. Vizitke so orodje, ki se preda iz roke v roko, osebi pa predaš vse informacije, ki jih potrebuje za poslovanje z vami.

Dva posameznika s svojimi glavami, pokopanimi v telefonih, ki tipkajo, ne bosta ustvarila nikakršnega pomembnega spomina na srečanje. Če že, lahko po pogovoru preprosto prenesete podatke iz vizitke v svojo mobilno napravo.

Kaj pravijo drugi o pomenu vizitk?

Mitchell Friedman, dekan za študentske zadeve in razvoj kariere na šoli Presidio, pojasnjuje:

"... ko srečate osebo na poslovnem dogodku, si pridobite njihovo vizitko. Morda si celo zapišite napotek ali dva na hrbtni strani vizitke o ključnih točkah pogovora. Tako se boste zmeraj spomnili pogovora."

Premium vizitke

Vizitka je priložnost za priložnost

Lahko vas pripelje do nove zaposlitve, odličnega poslovnega partnerstva ali preprosto pomaga vašemu podjetju zaslužiti denar. Pomislite na situacijo, ko ste na sestanku, sejmu ali konferenci ... Nenadoma opazite nekoga, ki bi lahko bil potencialna stranka. Kaj storite? Predstavite se in opišite kaj počnete, vendar boste v določenem trenutku morali posredovati vaše kontaktne podatke. Poslovna vizitka vam prihrani čas, z njo pa pokažete tudi svojo profesionalnost.

Ne samo, da je vaš prvi vtis pomemben, vizitke zagotavljajo oprijemljive podatke za druge. Pisateljica Sarah Brooks na uspešnem blogu pojasnjuje, da vizitke ljudem dajejo nekaj fizičnega/oprijemljivega, da se pozneje pozna, pri odločitvi, da želijo vaš izdelek ali storitev:

"Vizitke postavljajo obraz v posel - ko si izmenjate vizitko, si vas bodo osebe zapomnile in vas obdržale v mislih/glavi. Čeprav morda ne potrebujejo vašega izdelka ali storitev danes, lahko pride čas, ko ga bodo potrebovale, in upajmo, da bodo takrat imele našo vizitko in poklicale, v ostalem primeru se bodo morale spomniti vašega imena in vas najti na spletu."

Odlično je, če imate spletno stran, vendar tiskar Shaun Caldwell na svojem spletnem dnevniku LinkedIn pojasnjuje, da imajo vizitke določene bonitete:

"Vizitke so zmeraj dostopne, tudi ko ni interneta. Vašo vizitko si lahko ogledate ne glede na to, kje se nahajate, celo v primerih, ko je treba mobilne telefone in druge naprave izključiti, na primer na vožnji z letalom ali v bolnišnici. Vaša vizitka vedno dela za vas."

Izdelaj sam! Izberi svojo premium predlogo in še dodatno prihrani.

Vsaka predloga je delo profesionalnega oblikovalca.

Ključne informacije na vizitki in katerih se izogniti?

Na svojo vizitko dodajte le informacije, ki so nujne! Vsekakor si ne želite, da se tiste najpomembnejše informacije izgubijo v zmešnjavi besed in številk. Na vizitki nujno potrebujete svoje ime, priimek, naziv, skupaj z imenom vašega podjetja. Navedite tudi svojo poslovno telefonsko številko, elektronsko pošto, spletno mesto in po možnosti lokacijo vašega podjetja.

Na ameriškem blogu za upravljanje malih podjetij, pisatelj in izvršni direktor GrowBiz Media Rieva Lesonsky deli nekaj drugih nasvetov o tem, kako je potrebno razmišljati, ko izdelujete svojo vizitko:

- Porabite več za kvaliteto: zelo poceni lahko kupite osnovne vizitke, vendar boste morda želeli razmisliti o sporočilu, ki ga pošiljate s poceni papirjem, tiskom in oblikovanjem. Ko vzpostavite povezavo preko vizitke, si ne želite, da bi bila vaša blagovna znamka povezana z besedo poceni/cenene ...

- Razmislite o strokovni pomoči: Eden od načinov za zagotovitev, da boste dobili tisto, kar potrebujete, je najem profesionalca. Ne obrnite se na prvega tiskarja, vizitke so veliko več kot samo tisk! Izberite agencijo, ki se spozna na celoten spekter poslovanja in marketinga (agencija Pakt)

Za nova podjetja: Ljudje damo pozornost podjetjem, za katere menimo, da so zaupanja vredna. Ko se soočamo s podjetji, ki nimajo dobro znanih imen ali dolgoletnega ugleda, ocenjujemo poslovanje po njegovem videzu (in o tem, kar drugi ljudje pravijo o tem). Vizitka je lahko priložnost za vstop k velikim!

Izdelajte najbolj kvalitetne in impresivne vizitke!

Ne zadovoljite se s cenenimi vizitkami, se ne izplača, na dolgi rok boste s kvalitetnimi vizitkami dobili veliko več kot si lahko predstavljate! Vprašajte se ali res želite vaši potencialni stranki ponuditi vizitko za 0,20 centov? Pokažite svoj slog in standard, pokažite kdo ste in kaj veljate.

Izdelava, oblikovanje in tisk vizitk

Ključni faktorji, zakaj potrebujete profesionalnega oblikovalca in tiskarja za vaše vizitke!

  • Izberite pravo pisavo: poskrbite, da so pisave berljive in večje od velikosti 12.
  • Tipografija je pomembna: izberite pravilno družino črk, držite se pisav, ki jih že uporabljate v vašem CGPju.
  • Izberite pravilen format oz. dimenzije: obstaja več formatov vizitk, za Slovenski trg je priporočen format: 85x54mm.
  • Barve in kontrasti: ne pretiravajte z barvami, vse se mora skladati in biti v odličnem razmerju, povdarite barve in razmerja kontrastov pri ključnih informacijah.
  • Robovi: ne tiščite vsebine do konca robov, saj se vizitke po tisku obrežejo, prav tako tudi tiskalniki ne tiskajo vse do konca roba.
  • Vsebina: vizitka je mali kartonček papirja, uporabite le ključne informacije in se držite minimalizma za boljši končni učinek.

Premium kvaliteta + brezplačna poštnina.

Vse na enem mestu (izdelava, oblikovanje in tisk vizitk).

Grafični oblikovalec Rok Štupar (agencija Pakt) pravi:

O oblikovanju vizitk

Oblikovalec mora vedeti osnovne zakonitosti oblikovanja vizitk. To so optimalna velikost tipografije in njihov medsebojni odnos (Ime in priimek 1. plan, naziv 2. in nato podatki v tretjem planu, itd). Pomembno je, kakšno črkovno družino izbrati glede na specifično velikost vizitke kot medija (serifno ali sans-serifno), paziti mora na barvno kompozicijo in odmik vsebine od robov porezave.


Oblikovalec mora poznati tehnične omejitve pri posamezni tehniki tiska (digitalni, offset, ali kateri koli drug tisk - razlike so v barvnem razponu, kontrastih in zmožnostih natančne reprodukcije) in temu prilagoditi dizajn. Biti pazljiv na morebitne dodelave in imeti to v mislih že med samim oblikovanjem, odvisno kakšen efekt želimo doseči (laminacija, mat, svetleča, zaobljeni robovi itd). Nenazadnje pa poznati in prepoznati minimalno sprejemljivo kakovost vhodnih datotek (logotip, ikone, ozadja itd).


Za konec pa še pravilen izvoz v pravem barvnem prostoru, s pripetim profilom in dodatki za porezavo.

O tisku vizitk

Tiskar mora vedeti kateri papir bo uporabil, saj ima na voljo različne tipe: premazni ali nepremazni ter glajeni, ki dajo različne učinke končnemu produktu. Izbira prave gramature papirja, večino tiskarjev še vedno izbere zgolj 280 ali 300g/m2 papir zaradi cenovne razlike. K efektu prestiža doda tudi dodelava - največkrat je to laminacijska zaščita (mat, gloss ali efekt “gume” anti-scratch). Omeniti velja tudi poznavanje zmožnosti RIP (raster image processing) naprave in tiskalnika, za kar najboljši možen izpis. Tudi tu je preciznost ključnega pomena, opozoril bi na obojestranski tisk (ujemanje 1. in zadnje strani) ter končna porezava vizitk.

tisk vizitk (tiskar)

6 razlogov, zakaj nujno potrebujete vizitke že danes!

#1

Digitalna izmenjava kontaktnih podatkov je brezosebna.

Mreženje pomeni vzpostavljanje pristnih povezav. Pošiljanje kontaktnih informacij prek besedila ali e-pošte deluje, vendar je izjemno brezosebno. Sodelovanje preko očesnega stika in dejanski pogovor je tisto, kje/kako se začnejo resnični odnosi.

#2

Vizitke so najučinkovitejše orodje za neposredno trženje.

E-poštni marketing, optimizacija za spletne iskalnike iskalnike (seo) in plačani mediji so izredno efektivni za privabljanje potencialnih strank, vendar še vedno niso tako učinkoviti kot osebni sestanek, zapečaten s prijemom, skupaj z izmenjavo vizitk. Do potencialnega stika lahko pride kadarkoli - sejmi, srečanja, konference, sestanki, itd. - zato se oborožite s poslovnimi vizitkami v vsakem trenutku, tako boste zagotovili, da nikoli ne boste zamudili priložnosti za dragoceno poslovno povezavo.

#3

Vizitka je prvi vtis vaše blagovne znamke

Morda ste že slišali za rek, ki pravi takole: "prvi vtis je zadnji vtis" in verjemite, vaša vizitka igra neprecenljivo vlogo pri prvem vtisu vas in vašega podjetja/blagovne znamke. Ko spoznate nekoga, pomembnega, si boste vsekakor želeli, da odide s posebnim prvim vtisom. Nepozabna vizitka bo naredila veliko več kot samo predaja e-poštnega naslova ali telefonske številke. Ker so vizitke del vaše predstavitve, so pomembne za prvi vtis. Privlačna poslovna vizitka z vsemi ustreznimi kontaktnimi informacijami je rezultat, ki ostane v spominu tudi po prvem sestanku. Poslovne vizitke lahko povečajo verodostojnost, saj lahko ustvarijo občutek za profesionalnost in legitimnost vašega podjetja.

#4

Kreativne vizitke se delijo naprej - se same tržijo za vas

Vizitka je fizični predmet, ki ga pridobi potencialna oseba. Vaša blagovna znamka tako ostane z njim. Če se srečate s prospekti in izmenjate e-poštne naslove in telefonske številke in jih shranite v mobilni telefon - se tam tudi konča. Če oddate kreativno vizitko, ki naredi velik vtis, jo bo oseba verjetno prikazala tudi drugim ljudem - tako, bodo vizitke "same" tržile za vas.

#5

Najcenejša oblika trženja

Poslovne vizitke so razmeroma poceni napram ostalim oblikam trženja, zaradi česar so neverjetno učinkovito marketinško orodje (tudi stroškovno).

#6

Prenosljivost

Vizitke lahko gredo z vami kamorkoli, zaradi česar so ključno orodje za trženje (prav tako ne potrebujejo interneta). Če se pogosto udeležujete sejmov ali poslovnih konvencij, lahko na primer vizitke olajšajo proces vzpostavljanja in vzdrževanja stikov, ki lahko vodijo v prihodnje poslovne priložnosti. Vizitke imejte vedno pri roki in ob vsaki priložnosti promovirajte svoje poslovanje vsem, s katerimi se srečujete.

Zaključek

Ta mali papirnati pravokotnik je še vedno najhitrejši in najpreprostejši način za izmenjavo kontaktnih informacij. In niti ves napredek, niti digitalna doba jim ne more do živega. Vizitka je še zmeraj eden izmed najboljših načinov, kako deliti informacije, se povezovati in promovirati svoje podjetje oz. poslovanje.

Vam je prispevek všeč? Delite ga ...